Gå til innhold

Tar hele opplevelsen ett hakk videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, med skikkelig rekyl og greier. Man kunne vist skru av den delen i og med at presisjonen i spill blir mye dårligere når man får inn slike elementer.

 

EDIT: Ifølge dette klippet kan man bruke den til hvilket som helst spill så lenge det er modder til det. Til nå er det modder til HF2 og HF:EP 1 :

 

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Tar jeg feil eller er den bare en sensor unna å ha rotasjon også?

Det hadde vært kult.

 

Vel.. konseptet er skikkelig bra, men er det så kult i lengden? Og fungerer den like bra som de skal ha det til..?

Jeg anbefaler virkelig alle og surfe rundt på siden dems, og se på de forskjellige demoene:

http://home.novint.com/products/watch_demo.php

 

"Other videos" - mye bra :D

Lenke til kommentar
Syntes den virket spennende jeg, men tar vel ikke lang tid før logitech lager noe av det samme. Derfor er det kanskje verdt å vente litt å se hva som kommer. Men likte konseptet, og force feedback, er jo genialt.

 

Logitech har allerede "3D-mus" under vingene i form av 3DConnexion sine produkter. Har selv en SpaceNavigator som jeg bruker når jeg tegner med Google Sketchup. Den krever litt tilvenning før man klarer å bruke den effektivt. Har ikke prøvd å få den til å fungere i noen spill men mistenker at jeg helst ville hatt noe som virka mer solid hvis jeg skulle brukt det til aktiv spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...