Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er syv mnd på vei og har hatt et tøft svangerskap med depresjoner og usikkerhet. Har gått fra å være en normalt selvsikker og trygg dame til å bli både sjalu og deprimert store deler av tiden. Det har vært mye tårer og frustrasjon for at han for eksempel går ut på byen og jeg har sittet hjemme som et vrak. Vil ikke være slik og har ikke nektet ham å gå ut heller,bare blitt fortvilet. Tror mye er gammel usikkerhet som er kommet til overflaten pga av tidligere opplevelser som jeg helst ikke vil diskutere med ham. ergo er det også vanskelig å få ham til å forstå helt hvorfor jeg forandret meg slik omtrent over natten. Vi har snakket mye om det underveis sånn generelt og klarer oss greit men det er fryktelig slitsomt å ha det slik i så lang tid. Vurderte å snakke med jordmor eller annet fagpersonell om dette men har latt det gå sin gang da jeg syns det kan være ganske bagatellmessig å komme med slike "problemer". Håper og tror at alt vil falle tilbake til normalen når barnet har kommet.Det er veldig ønsket og vi snakket om å få flere enn ett da samboer er enebarn og vi begge har små familier. Har egentlig sagt meg enig i at søsken hadde vært fint men har ombestemt meg 100% prosent etter dette svangerskapet som ikke er ferdig engang.Men har dårlig samvittighet for det for han syns det er verdt det for å få flere barn tross alt,forstå det den som kan...Noen her kanskje som har gjennomgått liknende med og som kanskje kan gi råd? Er det egoistisk å ikke ville ha flere pga trøblete svangerskap? Vet det er tidlig å tenke på flere allerede men tenker som så at hvis jeg ikke vil så kan jeg like gjerne si det nå og slippe skuffelsen senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det er nok ingen hemmelighet at dere jenter blir ganske så følsomme og "gærne" når dere er gravide. Jeg vil tro det ordner seg når svangerskapet er over, og dere får et fantastisk lite menneske å glede dere over. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...