Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen flere her med langdistanseforhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det behagelige er at man omtrent aldri krangler! Når vi møtes blir tiden brukt på helt andre ting, desuten får man masse tid til venner, og slipper å følge seg 'kvelt', av kjæresten.

Though, hadde ikke hatt noe imot å se henne oftere, men fy faen så deilig det er når jeg får gjort det..

Tenker det samme :)

 

mange bra tips her. glad for å høre at det funker for flere ja..

dessuten har jeg alltid noe å glede meg til. det er herlig!

Lenke til kommentar

Synes du skal prøve hvis du har tro på at det kan gå. Trondheim - Oslo er ikke så langt. Var i et avstandsforhold i over to år. Med lenger avstand en det du har. Vi så ikke hverandre så ofte som med treukersmellomrom.

 

Vi hadde masse kontakt via msn, telefon, meldinger osv osv. Det fungerte veldig bra. Selv om begge slet litt med avstanden.. Men kjærligheter var verdt det.

 

Det ble dessverre slutt, hun mistet følelser og noen andre grunner.

 

Men de gangene vi var med hverandre, så var det som å være nyforelsket igjen hver gang. Utrolig følelse.

 

Hvis du tror det kan gå, så kjør på!!

Lenke til kommentar

ekke så langt for meg og dama, men vi har ikke særlig mye andre muligheter enn å møtes i helgene (ca 1,5 times kjøring). men det er absolutt mulig, dra med dama inn på diskusjon.no :) det gjorde jeg. funker veldig bra syntes jeg,. nå er vi 2 veldig stille personer som ikke prater så mye, så det bli ik så mye telefonsamtaler, men det blir mye jatting på msn og sånt.

dere burdte absolutt prøve, og vis dere har flaks og litt vilje så begynner begge på en skole eller noe som ligger i nærheten av hverandre, så ordner ting seg:)

Lenke til kommentar

Noe av det beste som vet.

 

Er minst like mange positive ting i et distanseforhold som i et "vanlig" forhold. Er like mange negative og..

 

Litt off topic så tror ikke jeg det går ann å miste følelsene for en person. Har man først fått følelser for en person skal det gå ann å jobbe dem inn igjen :)

Lenke til kommentar
Broren til en kamerat er sammen ei som bor 30 mil(!) unna, og det funker da. De besøker hverandre hver helg

30 mil er jo ikke så langt.

 

Det er jo bare en 3 timers kjøretur. ;)

 

Men nå vet ikke jeg alderen på disse personene da. Er de 14-15 år så er det ganske god avstand for dem ja.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Vi er begge 18.. Og veldig voksne av oss.. Men hittil har det gått fint.. Vært sammen i 1 mnd :)

 

Vi skal møtes til fredag, og hun kommer ned til meg neste helg :)

 

Vet det går bra jeg...<3

 

vi er veldig voksne av oss ja.. hehe, joda du har kanskje rett i det. 1 mnd i dag faktisk!

og ja, er verd å prøve på slike forhold. hadde angra hvis jeg ikke hadde prøvd og vi har det jo kjempefint <3 så til alle andre der ute: ikke la avstanden skremme dere så lenge bussturene og ventingen er verd det.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som pendlet 80 mil hver helg på lærlingelønn for å besøke dama, så 30 mil må jo gå bra.

 

Kjenner også en som kjører bil hjem fra hybelen omtrent hver helg, og det er 30 mil.

 

Jeg selv kjører bare 10 mil per vei i helgene, og det er som å blunke med øynene.

 

30 mil er ikke så langt som det høres ut som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...