Gå til innhold

Sudio vasa blå øreplugger med feil, Butikken kan ikke se/høre feilen


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for lenge siden et par Sudio Vasa blå fra teknikmagasinet  og de har meget dårlig batteri tid og høyere øre plugg slutter og gi lyd titt og ofte.

Men dette er ikke noe jeg kan bevise i butikken da det ikke er noe som er sjekket i løpet av 5 minutter.

 

Høyere øreplugg fungerer mer en den ikke fungerer, men den faller ut og jeg må koble til og fra med bluetooth for att det skal fungere igjen, Batteritiden er langt lavere en hva produsenten sier.

 

Jeg ladet dem fult opp og hørte på podcast på jobben,etter at jeg hørte en podcast på 1 time og 11 minutter, da jeg skulle skru på neste podcast begynte den og pipe om lavt batteri.

 

Ladet dem opp igjen, da jeg koblet dem til telefonen sto det "100% batteri", Så fungerte dem litt over en time til før de sluknet, 

 

Dette er ikke noe jeg kan bevise i butikken så veldig lett.

 

Så hva skal jeg si? Jeg ønsker ikke å ha dette produktet og jeg vil heller ikke handle noe mer hos tekniskmagasinet da de er så veldig kranglete på dette med retur/reklamasjon/garanti. Surt og måtte bruke 650 kroner på noe som bare er søppel

 

innboforsikring?

 

EDIT: Etter og ha lest flere brukeranmeldelser på nett angående dette produktet ser jeg at det er mange som har problemer med at lyden slutter å fungere på ene ørepluggen..

Endret av Spelleman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...