Gå til innhold

Mange nettverk


khj44

Anbefalte innlegg

I den senere tid har det dukket opp mange nettverk i nabolaget mitt,der jeg før iflg min PC bare var meg. Bl.a. er det en som defineres som "skjult nettverk" som er åpen, og noen andre som er sikret. Men mitt spørsmål er: finnes det noen mulighet til å finne ut hvor disse nettverkene befinner seg. Hadde en app på min forrige tlf som viste hvor, men kan ikke finne noe nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Hadde en app på min forrige tlf som viste hvor, men kan ikke finne noe nå?

Dersom begge telefonene er Android og om den nye telefonen er koblet med den samme Google-kontoen så kan du åpne Play Butikk, velg «Mine apper og spill» i hamburgermenyen og klikk så på «Bibliotek». Du vil da få opp historikken over alle tidligere installerte apper.

Endret av timeshift
Lenke til kommentar

Har installert wi-fi keeper, og der får jeg opp hvilke nettverk som er i nærheten og så nært at de oppfattes av min PC. Men det jeg vil, er å vite HVOR disse nettverkene befinner seg, om det er mulig. D v s det var i alle fall mulig på min forrige tlf, når jeg var ute og gikk tur, kunne jeg se hvor det fantes nettverk og hvilken status de hadde. På wi-fi keeper får jeg bare opp deres ip-adresse, ikke hvor de befinner seg. Og nei, jeg får ikke opp noen historikk, da jeg ikke har samme kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...