Gå til innhold

Ansetter juksejeger på heltid (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

annen ting jeg hater er proffer i helikopter - heldigvis kjenner jeg en som er god med AA :thumbup: .

 

 

Da burde du ikke spille med meg og en kamerat! :p Ender ofte opp med 50-60 kils med rundt 0-5 deats! :p

 

jeg er glad i AA og flyskytern min jeg......

 

noe av det diggeste og ha på laget er et profft helikoter.

 

noe som iriterer meg er at ingen gidder og være enginer lenger. i den første månten ble man heala ved første kule, nå må jeg bytte mellom og heale å skyte. noe som resulterer i at det går mye værre.

men noen ganger spiller man med en kammerat, da kan man jo få ham til å heale.

 

nå må jeg løpe til bussen, hade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg tolke svarene her, og problemene med hacks, så er konklusjonen at det er et PC-problem og ikke noe som angår konsoll?! Man har jo ikke særlig tilgang til konsollens filer for å mekke rundt der?!

 

Jeg var i begynnelsen av min "karriere" sikker på at man spilte blandet (PC og konsoller, ettersom noen er så utrolig treffsikre og snur seg så uforståelig raskt. Skrur man opp sensitiviteten på kontrolleren for å være rask, skulle man tro det gikk ut over treffsikkerheten. Folk kan ikke være så sykt gode med fingrene ... Jeg spilte CoOp med en 44'er i går, og han spilte ikke på noen måte bedre enn meg som er en 10'er nå — tidvis tvert om.

 

En annen frustrerende ting er hvor sykt lite man tilsynelatende tåler som n00b, mens andre tåler noe for jævlig med kuler. Disse tingene påpeker hva jeg anser som hovedproblemet, etter juksing, at kampene p.g.a. deltagerspredningen er utrolig ubalanserte. Noe som gjorde at etter å ha blitt rast over i MW3, ikke hadde tenkt å prøve BF3. Men så ble jeg pusha inn i avhengigheten ... Dog er det mye frustrasjon å oppleve enda.

Lenke til kommentar

Neste steg blir å gjøre noe med de maktsyke server-administratorene som kicker/banner pga. ting som; "Killed Admin.", "Stole Admins chopper.", "K/D over 5", "No snip3rs allowed!" o.l.

 

Blir riktig så sinnsyk av slikt.

 

Ja dem burde aldri hatt mulighet for dedikerte servere hvor idioter lager sine egne regler som det passer dem.

Lenke til kommentar

Nice - ser for meg at Dog the Bounty Hunter er rette mannen for jobben:)

 

Men seriøst et bra tilltak - sluttet å spille BF2 i sin tid pga. alle juksemakerne. Har det litt vanskelig for å forstå hvordan det kan være gøy å jukse i et spill annet enn at man får gleden av å ødelegge for andre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...