Gå til innhold

komentartråd til tre-kabinett(Laminated Wood)PAUSE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"hørte en gnist lyd"

 

Den har jeg også opplevd, er så vant med det :p

Som regel overlever ikke det jeg tar i så lenge, men min shuttle har overlevd 2 snart 3 år er det vel nå :p

 

kortslutta masse ganger, fått blå sveise gnis ble lite hakk i metallet av det :p

 

Er litt oppskrytt det med at ting så lett dør av PC komponenter...

Som regel tåler de mer enn hva folk skal ha det til.

Hadde samme proble med en av mine PSU'r, hadde et lass med lys og div ting... så hørter jeg det fresa litt muntert i PSU'n :p men den overlevde :)

 

Men litt mer on topic !

 

Lykke til med arbeidet, sikkelig hjemmelaga PC du lager ! :D

Den røde knappen var kul ! :D gå for den du !

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Ok, for det første: ALDRI, ALDRI, ALDRI, ALDRI modifeser en PSU hvis du ikke kan det eller har lest mye om det. Advarselene på PSU-en er ikke til pynt. Det kan være farlig.

 

Så jeg anbefaler deg ikke å modifisere en PSU. Ikke så mye som å lakke den før du virkelig har kunnskap om feltet. For blir det brann i huset ditt, og kilden er den modifiserte PSU-en så er det ens eget ansvar.

 

Men tilbake til casebuilden. Jeg savner litt mer nøyaktighet, måling, finpussing og "flisespikking". Mangel på dette førte til døden for mine eldre (dårlige) casemods. Det er ofte dette som skiller de gode og de mindre gode casemods/-builds.

 

Og husk dette: "Mark twice, cut once!"

 

Ellers vil jeg bare si lykke til!

Lenke til kommentar

tror dere systemet ble ødelagt?

men grunnen var vist at noe i det volt stiligene rydde sammen såp jeg måte sette det sammen, det er grunnen (min)

tror dere systemet døde?

men vil dere at det skal være mere bilder i action? er ikke noe photo frik, men kan jo prøve :p

men hvis dere synes jeg må kjøøpe noe og sette på så FÅ HØR§!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ok, for det første: ALDRI, ALDRI, ALDRI, ALDRI modifeser en PSU hvis du ikke kan det eller har lest mye om det. Advarselene på PSU-en er ikke til pynt. Det kan være farlig.

 

Så jeg anbefaler deg ikke å modifisere en PSU. Ikke så mye som å lakke den før du virkelig har kunnskap om feltet. For blir det brann i huset ditt, og kilden er den modifiserte PSU-en så er det ens eget ansvar.

8067993[/snapback]

Greit nok at en skal være forsiktig med PSU på grunn av høy spenning og andre saker, men dersom en er forsiktig (virker som om skylinepower ikke var det, though), burde det ikke by på noe problem å løsne på noen skruer i dekselet for å så skru de inn igjen med ny farge på utsiden. Dog mister en jo reklamasjonsretten dersom en åpner dem, da.

 

Og husk dette: "Mark twice, cut once!"

8067993[/snapback]

:yes: Dette tror jeg kanskje du kunne blitt litt bedre på, Skylinepower. Tegn først opp, og kontroller flere ganger med målestokken. Og bruk linjal når du tegner strekene. Så du ikke akkurat gjorde det når du tegnet opp der hvor de klossene under skulle. Kanskje ikke aller viktigst der, men likevel - en kan ikke bli for nøye :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Dette tror jeg kanskje du kunne blitt litt bedre på, Skylinepower. Tegn først opp, og kontroller flere ganger med målestokken. Og bruk linjal når du tegner strekene. Så du ikke akkurat gjorde det når du tegnet opp der hvor de klossene under skulle. Kanskje ikke aller viktigst der, men likevel - en kan ikke bli for nøye

hva jeg skal ta nøyere da :p

hva synes du jeg skal lage på nytt med bedre jobb?

og noen tips til og skule kantene :p ?

ikke messing eller skal jeg ha det slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...