Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo bidra med litt tsipouro, som jeg har kjøpt med fra markedet i Hellas, den dobbeltdestillerte varianten, varmer sikkert godt.

Fristende ;)

Vanligvis, så møtes vi i 12-13:00 tiden, går en liten tur (f.eks. Oslo S - Akershus festning) før vi finner en pub.

Skrevet

Jeg foreslår (nok en) en trask rundt i Bjørvika. Der skjer det veldig mye for tiden, det bygges for harde livet. Om ikke alt for lenge ser det helt annerledes der.

Oppmøte ved tavla på Oslo S er helt sikkert en fin startgrop :)

Skrevet

En oppsummering:

Dato: 28.12.13

Kl.slett: 12:30

Møtested: Ved Infotavlen på Oslo S

Agenda: Fotografering rundt Bjørvika - Operaen - Sørenga, deretter sosialisering ved et passende vannhull.

Skrevet

Skal vi ta en tur fra operaen til Aker brygge 28.?

Det kan være en plan det - jeg kunne dog tenkt meg en liten tur ut på broen mellom operaen og Sørenga først.

Skrevet

Du er velkommen selv om du bor på bygda (vi Oslofolk er ikke så ille som ryktene skal ha det til) :hmm:

Finnes jo noen "bygdefolk" slik som meg som forviller meg inn til den store hovedstaden også...

Skrevet

Finnes jo noen "bygdefolk" slik som meg som forviller meg inn til den store hovedstaden også...

Jada -det kommer langveisfarende innover innimellom. Kongsberg, Porsgrunn, Nittedal, Lillehammer, Trondheim og København hvis jeg husker rett.

Skrevet

Om det er noen som skal på treffet 28., og bruker Nikon så låner jeg gjerne noen objektiver. Aller helst fullformat. Jeg har bare en 70-200 nå, og vil gjerne se hvordan kameraet jeg låner fungerer med noe annen optikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...