Gå til innhold

Hvilke PSN spill anbefaler dere?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har tenkt og kjøpe noen små spill på PS store, men usikker på hvilke.

Hva anbefaler dere? Har tenkt på Pixel junk monsteres men er ikke helt sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PixelJunk Monsters er ganske bra med spilling for pengene, og i tillegg med to player.

Bionic Commando Rearmed er nok det du får mest for pengene, og som samtidig gløder av produksjonskvalitet.

Videre kan jeg anbefale Super Stardust HD, også med 2-player og er ekstremt gøy.

Skrevet
QORE er et interaktivt spillmagasin som kommer ut hver måned på US PLAYSTATION Store. Man må lage seg en amerikansk PSN-konto for å få tilgang til det.
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale Everyday Shooter. Litt det samme som Super Stardust HD, men for hvert level så forandrer gameplayet seg i henhold til hva du skal skyte og hvordan. I tillegg forandrer musikken seg i takt med det du skyter. God musikk også.

Edit: Jeg glemte å nevne den høye "skal bare spille en runde til..."-faktoren på dette spillet.

Endret av Monkeyboy
Skrevet

Slenger meg på Super Stardust HD med addons.

Tekken 5DR er jo en klassiker.

Noen som har prøvd 1942? Klør i fingra etter å komme hjem og laste det ned :)

Skrevet
Noen som har prøvd elfunk? Så reklame av det på PS store og begynnte og lure på om det er noe artig.

Har ikke prøvd det, men skal være en demo av de på EU storen nå så du kan jo prøve det.

Skrevet
Selv prøvde jeg Pixeljunk:Eden demo'en og det var utrolig gøy. Men hva er best av dette og Super stardust HD? :ermm:

Har nå kjøpt elfunk, utrolig artig spill.

Skrevet
Slenger meg på Super Stardust HD med addons.

Tekken 5DR er jo en klassiker.

Noen som har prøvd 1942? Klør i fingra etter å komme hjem og laste det ned :)

Har prøvd demoen og den var ganske bra. Lurer på om det blir et kjøp av 1942 på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...