Gå til innhold

Feilmelding på internett fra errorsafe. Virus?


Anbefalte innlegg

Jeg får en plagsom melding opp på skjermen som er fra errorsafe. Den sier at PCen min er full av spam (ja, fra dem selv), og at jeg bør scanne PCen med det programmet dems. Jeg trykker avbryt, og får beskjed om at programmet kan lastes ned og installeres. Andre som har opplevd dette.

 

Jeg vil ringe dem, skjelle dem ut og be dem dra til helvete, men selvfølgelig har de ikke ikke kontaktinformasjon på siden dems (så rart :p )

Noen som vet hvordan jeg kan kontakte dem eller ødelegge fullstendig for dem? Er så irritert på dette nå.

 

Og hvis jeg laster ned programmet, er det virus? Noen som har prøvd dette?

 

Taker på forhånd :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ringe dem, skjelle dem ut og be dem dra til helvete, men selvfølgelig har de ikke ikke kontaktinformasjon på siden dems (så rart :p )

 

[Querying whois.opensrs.net]

[whois.opensrs.net]

Registrant:

ErrorSafe, Inc.

Rua Luiz de Conto, 133

Toledo, Parana CEP 85914-045

BR

 

Domain name: ERRORSAFE.COM

 

Administrative Contact:

Parizotto, Jardim [email protected]

Rua Luiz de Conto, 133

Toledo, Parana CEP 85914-045

BR

+1.7865130244 Fax: +1.7865130244

 

Technical Contact:

Parizotto, Jardim [email protected]

Rua Luiz de Conto, 133

Toledo, Parana CEP 85914-045

BR

+1.7865130244 Fax: +1.7865130244

 

 

Registrar of Record: TUCOWS, INC.

Record last updated on 18-Aug-2005.

Record expires on 04-Aug-2006.

Record created on 04-Aug-2005.

Lenke til kommentar

Har sendt en e-post til errorsafe nå, der jeg var hyggelig (slik jeg oppfattet det), og advarte dem om at jeg ALDRI vil se den feilmeldingen på PCen min igjen. Hvis den kommer opp igjen vil jeg anmelde dem til forbrukerombudet (igjen), og eventuelt politiet.

 

Jeg skrev også at hvis jeg ser den feilmeldingen flere ganger skal jeg gjøre det jeg kan for å ødelegger for errorsafe, firmaet og alt jeg assosierer med det! Beklager at jeg sier det, men JÆVLA *%#¤!!. Hater det programmet og det firmatet.

 

Prøvde de programene som var anbefalt i linken, men de fungerte ikke. Stod at det ikke fant noen resultater. Skal gå gjennom PCen mauellt og sjekke etter det forbanna greiene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...