Gå til innhold

Hvor kjøpe mikrofon+headsett adapter?


Anbefalte innlegg

Hei

Hvor får jeg kjøpt det adapteret som gjør at jeg kan bruke både mic og headsett samtidig? (lydporten)

Jeg påpekte at det bare var en utgang/inngang når jeg kjøpte macen min, da sa han på elkjøp at jeg bare trengte å koble til et adapter. Så hvor får jeg kjøpt det adapteret?

 

Macbook Pro 13

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte litt og skjønner for så vidt hva som er tanken – har du Apple-plugger med mikrofon brukes de innerste kontaktene til mikrofonen. Imidlertid kan jeg ikke huske å ha sett noen overgang av denne sorten, litt googling gav heller ikke noe svar. Rent teknisk er det enkelt å lage noe slik, men det betyr ikke nødvendigvis at det finnes. Et kronglete alternativ (men typisk med langt bedre lydkvalitet) er et enkelt USB-lydkort, men skjønner at det ikke er ideelt i alle tilfeller.

Lenke til kommentar

aha, ja jeg har tittet på usb lyd kort, men det er desverre kun to usb porter på macen, og det er ikke aktuelt med en usb-hub. Derfor merker jeg at macen ikke passer for meg alikavell. Siden selger feil opplyste meg, har jeg noen sjans til å få heva kjøpet? begynner å bli en stund siden jeg kjøpte den.

På den andre siden er jeg veldig godt fornøyd med mac sann ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...