Gå til innhold

Førsteinntrykk: Neo Freerunner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært artig med en knversjonell test også.

 

Om ikke annet for å understreke et poeng... atnoe som er dårlige greier for mange kan være glimrende for noen!

 

Det blir akkurat som dem som mener iPhone er noe dritt pga avhengig av iTunes osv, mens den er genial for dem som bruker mac og iTunes. Hvert til sitt bruk :D

Lenke til kommentar

heh, la ham drive på :)

 

jeg bare håper at han ikke gir opp etter en uke eller mer med terminal...

 

for selv om det kan virke som ett skritt tilbake (og alvorlig tungvint på en telefon med liten skjerm) så er terminalen på *nix systemer fordømt mye kraftigere den hva ms-dos og cmd noen sinne var. er vel bare nylig at microsoft have kommet med noe som kan sies å være en skikkelig terminal etter *nix målestokk, eller hva?

 

nåja, nå har 2008.08 blitt offisielt sluppet så kanskje vi vil se noe utvikling på bruksfronten etter hvert? den sjokkerende skarpe overgangen stakk noen kjepper i hjulene der etter hva jeg har oppfattet.

 

den store forskjellen mellom neo og andre mobiler er at mens nokia og apple driver på med sine produkter internt og under NDA, så skjer utviklingen av neo i det åpne så mye som overhodet mulig.

 

og kvaliteten på programvaren kan bare gå en vei herfra ;)

 

forresten så virker det som åpenhet sprer seg. vi har bug labs som lager mye morsomt og blogger om det. vi har openpandora, og jeg mistenker at lignende vil dukke opp fremover.

 

mange klager over "designed by comitte" fordi det "ikke funker". tingen er at det funker, det er bare på ett helt annet tempo den kommersiell design, og er under den forutsetning at folk faktisk blir enige, ikke bare enige for så å bolte på noen ekstra-saker i etterkant for å forsøke å skape en produkt-silo igjen...

Lenke til kommentar
Hallo så stygg den er.

 

Litt av poenget, hvorfor skal de ligge store summer i designet når litt av poenget er at man skal kunne lage sitt eget deksel fra scratch. Ja, min felleskjøp gruppe kan sikkert lage en test av telefonen. Men i og med at dette er en telefon med programvare som oppdateres ofte vil en test av telefonen gi et snevert inntrykk av telefonen.

Lenke til kommentar
Hallo så stygg den er.

Hallo det er en mobiltelefon, ikke kunst :p

 

Jeg liker designet, den ser ut som en mobil, og det ser ut som det er noe mindre sjans for skader på skjerm iom at skjermen ikke er telefonen, i.e. iPhone.

Ikke at jeg ikke liker iPhone designet, den er pen (really shiny), men jeg syns den er litt overdesignet.

Lenke til kommentar

hobgoblin: cmd er fremdeles like "morro" for å kalle det det, men Powershell (2008 server, exchange 2007 osv) er utrolig kraftig.

For å si det slik, GUI`et i exchange07 er egentlig bare ett gui for enkelte kommandoer i powershell, gjør du noe i gui får du PS kommandoen og det man ikke kan gjøre i GUI gjør man i PS.

Lenke til kommentar

Veldig bra måte og starte på. Og ikke bare en test, slakte den (det ville jo skjedd) også ferdig... Det er også kjempe fint og se dere skriver mer om telefonen og tester den.

 

Gleder meg till og lese de kommende artikklene og håper du får den till og underkaste seg.

 

Lykke till og ikke gi opp ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...