Gå til innhold

Kulturo: Porco Rosso


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, "ufullstendig" må antagelig referere til at man ikke får vite absolutt ALT om absolutt alle, hvor, når, og hvem.

 

Dude... dette er ikke en amerikansk film. Det er lov å la seerne sitte igjen med "hull" som de kan gå og kverne litt på etter at filmen er ferdig :)

 

All respekt for de som stapper alle slike spørsmål inn i filmen, slik at man slipper å sitte igjen med noen løse tråder etterpå... men æsj så kjedelig da!

Lenke til kommentar
Ah, "ufullstendig" må antagelig referere til at man ikke får vite absolutt ALT om absolutt alle, hvor, når, og hvem.

 

Dude... dette er ikke en amerikansk film. Det er lov å la seerne sitte igjen med "hull" som de kan gå og kverne litt på etter at filmen er ferdig :)

 

All respekt for de som stapper alle slike spørsmål inn i filmen, slik at man slipper å sitte igjen med noen løse tråder etterpå... men æsj så kjedelig da!

 

Eller kanskje han mener dette: "Men for undertegnede fortoner "Porco Rosso" seg som en av de svakere filmene på Studio Ghiblis CV. Mulig undertegnede er blitt bortskjemt på det episk storslagne i filmer som "Spirited Away" og "Howlings Moving Castle", eller det fantastiske universet i "Min nabo Totoro" og "Katteprinsen". Men trass i imponerende animasjon og halsbrekkende actionsekvenser, fortoner "Porco Rosso" seg som noe ufullstendig."

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at denne filmen føles litt ufullstendig.

Som sagt i omtalen hadde det vært starten på en serie så hadde det hjulpet en del, eller hvis filmen hadde vært lengre for den del.

Føltes i alle fall for meg at den slutta alt for tidlig og brått.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...