Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner - Når er dem i sin beste alder?


Anbefalte innlegg

Da jeg satt på jobben idag kom en vakker kvinne i tidlig 30-årene spaserende forbi. Virket som hun var helt avslappet der hun gikk, men ihvertfall, hun gav meg et søtt lite smil mens hun tuslet avgårde. Jeg ble helt betatt av henne, ikke spør meg hvorfor. Snudde meg til og med bare for å få et siste lite glimt. :love:

 

Denne lille hendelsen fikk meg til å tenke på kvinner og alder. For å være helt ærlig syns jeg nettopp kvinner i tidlig 30-årene er forferdelig sexy. Uansett det jeg vil fram til er, når tid mener du at kvinner er i sin beste alder? Er veldig nysjerrig angående dette temaet hehe. :)

 

Forresten er jeg 17år visst det spiller noen rolle. :p

Endret av Philley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinner har sin seksuelle toppalder når de er rundt 30 år.

 

 

Da jeg satt på jobben idag kom en vakker kvinne i tidlig 30-årene spaserende forbi. Virket som hun var helt avslappet der hun gikk, men ihvertfall, hun gav meg et søtt lite smil mens hun tuslet avgårde. Jeg ble helt betatt av henne, ikke spør meg hvorfor. Snudde meg til og med bare for å få et siste lite glimt. :love:

 

Denne lille hendelsen fikk meg til å tenke på kvinner og alder. For å være helt ærlig syns jeg nettopp kvinner i tidlig 30-årene er forferdelig sexy. Uansett det jeg vil fram til er, når tid mener du at kvinner er i sin beste alder? Er veldig nysjerrig angående dette temaet hehe. :)

 

Forresten er jeg 17år visst det spiller noen rolle. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...