Gå til innhold

Anmeldelse: Universe at War: Earth Assault (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på om anmelderne til Gamer.no bør snakke mer sammen om karakterer.

 

Fra konklusjonen her:

"En kurant PC-versjon med noen hyggelige stunder til tross, alternativene er flere og mye, mye bedre."

 

Fra MK Wii:

"Den grunnleggende kjørefølelsen er dessuten like stram som alltid, og tilbyr en rekke nye turbomekanikker som holder farten oppe og moroa på topp."

 

Det eneste Innholt sier som er negativt om MK Wii er at spillet kan føles urettferdig noen ganger, men (som han også delvis sier) det er jo mye av gleden med MK.

 

Og disse er en karakter fra hverandre?

 

Etterhvert har jeg jo skjønt at karakteren ikke er noe det er lurt å henge seg opp i (uansett hvem som anmelder), men jeg lurer på om Gamer.nos anmeldere snakker sammen.

 

Det skal sies at dere har de klart beste norske anmeldelsene likevel.

Lenke til kommentar

Live dritten Microsoft slenger inn har høstet ALT annet enn å være stabil og pålitelig så en liten revisjon kreves der.

Heldigvis finnes det alternativer nå for oss som ikke vil ha noe med Live å gjøre... Kan alltids bruke Hamachi og finne nok av spillere, i disse konsoll tider er det mange som har "defektert" over til Hamachi nettverk og selv om det er ganske så Texas (lite kontroll på det meste) så kan du fortsatt ha det morro.

 

Ellers må jeg si at dette spillet bruker i allefall en bra oppskrift fra Red Alert og uten den hadde spillet vært HELT dødfødt og det er de små filmsnuttene du får her og der.

Personlig likte jeg helste første delen av spillet hvor du fikk vår godeste Oberst og gikk å banket gutta boys (Hierachy eller hva enn de kallet seg) synd at du ikke får bruke dem senere.

Men jeg har spillt PC versjonen kan jeg legge til, strategi + konsoll er ikke noe som frister meg, ligger unna de der, lukter kontroll problemer lang vei av det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...