Gå til innhold

Nå kan N82 geomerke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt, men de har fremdeles ikke fikset problemet med at musikkspilleren tidvis krasjer hele telefonen slik at den bare henger helt (kan ikke engang slå den av og på) inntill den selv finner ut at den skal restarte....

 

Dette har skjedd meg flere ganger både på forrige firmware og den nye..... Plutselig bare stopper musikken og hele telefon er fryst.... etter 1 min eller 2 restarter den, desktop kommer opp (trenger ikke taste pin) og alt funker som normalt igjen.....

 

Skjer heldigivs ikke så ofte, men er forbanna irriterende når det skjer. Utover dette er det en kanon-telefon og den beste Nokia jeg har hatt til nå.....Har noen savn fra E65, men det er kun peanuts (som å kunne modifisere aktiv ventemodus osv).

 

--

An10Bill

Lenke til kommentar

Det burde legges med en advarsel i artikkelen om at veldig mange Vista-brukere ender opp med halvdøde telefoner etter denne oppdateringen. Den kan vel resettes totalt uten å dra på service, men allikevel så er det ekstremt surt.

 

Det er tydeligvis ingen som opplever disse problemene med XP.

Lenke til kommentar
Kjekt, men de har fremdeles ikke fikset problemet med at musikkspilleren tidvis krasjer hele telefonen slik at den bare henger helt (kan ikke engang slå den av og på) inntill den selv finner ut at den skal restarte....

 

Dette har skjedd meg flere ganger både på forrige firmware og den nye..... Plutselig bare stopper musikken og hele telefon er fryst.... etter 1 min eller 2 restarter den, desktop kommer opp (trenger ikke taste pin) og alt funker som normalt igjen.....

 

Skjer heldigivs ikke så ofte, men er forbanna irriterende når det skjer. Utover dette er det en kanon-telefon og den beste Nokia jeg har hatt til nå.....Har noen savn fra E65, men det er kun peanuts (som å kunne modifisere aktiv ventemodus osv).

 

--

An10Bill

 

Har du minnekortet som fulgte med telefonen, og bruker det til å lagre musikken din på?

Det kortet har det jo vært litt problemer med.

Det problemet du beskriver har jeg nemlig aldi hatt... :)

Lenke til kommentar

Dere som sliter med Vista og problemer med oppdateringen, her er et lite tips.

 

Når dere får opp feilmeldingen så og si med en gang etter at den har starta, drep programmet i oppgavebehandling. IKKE plugg ut N82en, men start oppdateringsprogrammet igjen. Denne gangen vil den bruke litt lengre tid på å finne telefonen og så vil den gi deg muligheten til å "Reinstallere" programvaren, denne gangen funker det helt fint, men som sagt ikke plugg ut telefonen selv om også programmet sier det.

 

Tok ca 5 minutter å oppdatere min og Youtube funker nydelig ;)

Lenke til kommentar
Dere som sliter med Vista og problemer med oppdateringen, her er et lite tips.

 

Når dere får opp feilmeldingen så og si med en gang etter at den har starta, drep programmet i oppgavebehandling. IKKE plugg ut N82en, men start oppdateringsprogrammet igjen. Denne gangen vil den bruke litt lengre tid på å finne telefonen og så vil den gi deg muligheten til å "Reinstallere" programvaren, denne gangen funker det helt fint, men som sagt ikke plugg ut telefonen selv om også programmet sier det.

 

Tok ca 5 minutter å oppdatere min og Youtube funker nydelig ;)

 

Tusen hjertelig takk for tips!! Den sto bare å hang hos meg også, men gjorde som du sa og da gikk det fint. Vil også si at jeg fikk en feilmelding til etter at programmet fant tlf på nytt etter feil. Programmet ville jeg skulle ta ut batteriet + noe annet... Jeg gjorde ikke det, men trykte bare på "retry". Da gikk det helt flott! Altså til dere med vista, som han sier over her, ikke plugg ut tlf og ikke hør på hva programmet sier til deg, bare trykk på retry. Det funka ihvertfall for meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvordan slår man på geomerking for bilder?

Finner ikke dette alternativet :dontgetit:

Når du har startet kameraet;

Valg -> Instillinger -> Inspillingssted (På - for GEO-merking)

 

Dette forutsetter at du har oppdatert firmware (v 20.0.062).

Takk for svar :D . Ikke at jeg har så stort behov for geomerking, men kan sikkert være greit når man er på ferie :) .

Lenke til kommentar
Har den firmaren men den innstillingen ligger ikke der :S

Og hvordan får jeg den til å slutte og lagre i dato mapper?

Har du i det hele tatt sjekket litt på innstillingene? Du trykker enkelt å greit "Valg -> Innstillinger -> Standard bildenavn/videonavn".

 

Hvis det var på PC Suite åpner du bare Nokia Image Store og velger du bare innstillinger (telefonen må være koblet til) og blar så videre to hakk. Så velger du enkelt og greit hvor og hvordan du vil lagre bildene.

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...