Gå til innhold

Kulturo: Energisk nederlender med elektriske slott


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig å lese om dette geniet. Han er absolutt verdt en egen artikkel med flere sider, faktisk hadde jeg håpet at det kanskje også ble fokusert litt på Ambeon, siden jeg ikke har så god kjennskap til dette prosjektet. :)

 

Ambeon-skiva er spennende ja, men hvis jeg skulle inkludert Ambeon, Star One, Stream of Passion, Strange Hobby, Anthony og alt annet som Lucassen hadde vært involvert i så hadde artikkelen blitt altfor lang.. Jeg måtte rett og slett bestemme meg for at artikkelen skulle handle om Lucassen og Ayreon, and thats it.

 

 

Er det andre ikke-helt-mainstream-artister folk vil ha features på? I så fall er det bare å komme med tips så kommer det kanskje noe tilbake

Ontopic: Jeg har tilgode å høre en eneste låt av karen, det må jeg absolutt gjøre noe med :/

 

Det må du. Anbefaler å begynne med The Human Equation, som er det desidert "letteste" albumet å høre på.

 

 

Det er berre å prøve. Gi mannen nokre dagar, og du vil garantert få svar på dine spørsmål.

 

Jepp, opplevd dette selv flere ganger. Mannen har jo bursdag nå 4. April, så jeg oppfordrer alle til å sende avgårde en hilsen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...