Gå til innhold

The Orange Box deles opp (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg ikke har kjøpt det før, vurderte virkelig å investere i pakka bare fordi TF2 var der.

Half-life har jeg aldri satt meg inn i, så ser ikke poenget å spille det dersom jeg ikke kan noe av historien, og Portal lasta jeg ned (ja, det stemmer), og var vel noe av de kjedeligste jeg har spilt.

 

Så, flott, gleder meg til de kommer.

Lenke til kommentar
Glad jeg ikke har kjøpt det før, vurderte virkelig å investere i pakka bare fordi TF2 var der.

Half-life har jeg aldri satt meg inn i, så ser ikke poenget å spille det dersom jeg ikke kan noe av historien, og Portal lasta jeg ned (ja, det stemmer), og var vel noe av de kjedeligste jeg har spilt.

 

Så, flott, gleder meg til de kommer.

 

Du burde gi half life en sjanse. Jeg var heller ikke særlig begeistret over det jeg så av half life før jeg fikk the orange box til jul. Tenkte shit au, installerte og ble sittende i flere uker. Det var ikke noe annet enn en fantastisk spillopplevelse.

Endret av niconude
Lenke til kommentar
Du burde gi half life en sjanse. Jeg var heller ikke særlig begeistret over det jeg så av half life før jeg fikk the orange box til jul. Tenkte shit au, installerte og ble sittende i flere uker. Det var ikke noe annet enn en fantastisk spillopplevelse.

 

Sammma her, har aldri spilt HL2 før, og skaffet meg derfor Orange Box. Har nå begynt å spille fra starten av med det orginale HL2, og skal fortsette med episode one og two fortløpende.

 

Portal var også sinnsykt morro, og litt forvirrende til tider. :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...