Gå til innhold

Hacket Iphone-programvare før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk så utrolig mye mer Apple kunne ha solgt, hvis de hadde samarbeidet med disse menneskene! Det hadde blitt utviklet tonnevis med programvare - bare for denne ène telefonen! De ville også blitt veldig godt likt av flere kodere hvis de hadde fått flash og java også, ville jeg tippe..

Lenke til kommentar
Tenk så utrolig mye mer Apple kunne ha solgt, hvis de hadde samarbeidet med disse menneskene! Det hadde blitt utviklet tonnevis med programvare - bare for denne ène telefonen! De ville også blitt veldig godt likt av flere kodere hvis de hadde fått flash og java også, ville jeg tippe..

Helt enig! Har fått inntrykk av at iPhone blir mer og mer likt Microsoft. Prøve å bli monopol uten å ha alt åpent. Produktet blir bedre hvis det ble åpent, men Apple vil nok tape penger hvis det meste på iPhone ble åpent for lage nye programvare osv.. Liker ikke filosfien til Apple og Microsoft. Gleder meg til å se første mobil som kommer

:D:dribble: Endret av Adda
Lenke til kommentar

Helt utrolig at det skrives så mye om denne ekstremt ubetydelige nyheten her...

 

Enhver med litt innsikt burde jo vite at når 1.2.0 betaen gis ut omtrent samtidig med 1.1.4 - har den naturligvis de samme sikkerhetshullene som 1.1.4? Og å hacke en beta er jo helt latterlig, om det nå hadde vært nye exploits de brukte samarbeider de jo nærmeste med Apple når de nå informerer apple om hvor hullene er slik at Apple får god tid på seg til å rette dette til release.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...