Gå til innhold

E-bokleser revet ut av hyllene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes fremdeles ikke ebok-lesere er appelerende apparater for min bruk, men det kan nok være en flott dings for folk som reiser mye og ikke har mulighet til å ta med seg mange fysiske bøker.

 

Men jeg tror folk vil en tid fremover foretrekke gode gamle bøker forran en skjerm, men eboklesere vil nok ha sin rolle fremover når utvalget blir bedre og lesere ser bedre ut og blir billigere

Lenke til kommentar
I framtiden går det vel an å få dette inn i en mobil, slik at man slipper denne tingsten. Ville heller kjøpt avisen, siden alt var kopiert fra papir-versjonen, pluss at avisversjonen på e-bokleseren var utdatert.

 

tja, kommer an på hvor stor du vil ha mobilen.

 

poenget her er at en har en skjerm som er stor nok til at en pocketbok side ikke blir brukket om i layouten.

 

husker jeg såg bilder av en enhet med utrullbar skjerm, som var tenkt som en prototyp for en mobiltelefonløsning, men det begynner å bli noen år siden nå.

Lenke til kommentar
I framtiden går det vel an å få dette inn i en mobil, slik at man slipper denne tingsten. Ville heller kjøpt avisen, siden alt var kopiert fra papir-versjonen, pluss at avisversjonen på e-bokleseren var utdatert.

 

Tja... har e-bokleser på mobilen min og det funker helt ok og det er fint og lesbart, men jeg ville mye heller hatt en slik enhet som dette. Stor skjerm er jo et must når man skal lese, du ville vel ikke kjøpt papirbøker som var like store som mobilen din heller? Når denne kommer med fargeskjerm så er det kjøp for min del i hvert fall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...