Gå til innhold

Middelalderstrategi for konsoll (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.. det gjorde jeg og, men den har plutselig forsvunnet til "fordel" for Cartoon Network. Lurer på om Canal Digital har funnet på å legge inn enda en barnekanal, det var surt i så fall!

 

Uansett, håper spillet blir brukbart da.

Når skjedde dette? Har selv Canal Digital og ser ofte på History Channel. Mange interessante programmer. Lærerikt er det også. Håper ikke den er byttet ut med en barnetv-kanal. USJ!

 

On-Topic: Lurer på hvordan de får til et godt kontrollsystem jeg. Hvis spillet ligner remotly på Total War-spillene er det jo et ganske "fast paced" spill, og isåfall blir det vel tungvindt å spille med gamepad?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Hmm skeptisk når tv-kanaler skal lage spill. Har ikke prøvd forgjengeren da, kan jo hende det var bra. De har jo en stor konkurrent og det er jo total war serien som jo leverer det samme så og si!

 

Lages av et engelsk selskap gjør det og, ikke umulig at de hyrer en haug med engelske historikere. Vil ikke være frankrike i dette spillet :p

Lenke til kommentar
Ja.. det gjorde jeg og, men den har plutselig forsvunnet til "fordel" for Cartoon Network. Lurer på om Canal Digital har funnet på å legge inn enda en barnekanal, det var surt i så fall!

 

Uansett, håper spillet blir brukbart da.

 

Du har kabel tv antar jeg? Skaff deg dekoder!

 

Den kanalen jeg ser mest på er History Channel. Koser meg skikkelig når de drar frem Rome:TW for å illustrere romerske slag o.l. Har tro på at dette spillet kan bli en sukses.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...