Gå til innhold

TimeSplitters 4 annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer garantert til PS3 og 360. En Wii-versjon er jeg mindre sikker på, men Free Radical er positive til konsollen. Får håpe på det beste, Wii trenger et godt multiplayer fps spill.

For øvrig digg at det er annonsert. Av en eller annen merkelig grunn er det bare Free Radical som klarer å fenge meg når det gjelder fps genren. Skal ha TS4, enten det blir til 360 eller til Wii :)

Lenke til kommentar
Det kommer garantert til PS3 og 360. En Wii-versjon er jeg mindre sikker på, men Free Radical er positive til konsollen. Får håpe på det beste, Wii trenger et godt multiplayer fps spill.

For øvrig digg at det er annonsert. Av en eller annen merkelig grunn er det bare Free Radical som klarer å fenge meg når det gjelder fps genren. Skal ha TS4, enten det blir til 360 eller til Wii :)

 

 

Det er jeg heller usikker på. Gamer.no hadde tidligere i høst en artikkel der Free Radical utalte seg om Timesplitters 4, sa kreativ leder David Doak at han var åpen for en Wii versjon, om så bare en Wii versjon.

 

Med tanke på at Capcom flyttet Monster Hunter 3 fra PS3 ekslusiv til Wii ekslusiv er alt åpent og mulig.

 

Så ikke vær så snart med å garantere versjoner, Wii har overasket mye.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...