Gå til innhold

Trenger litt info om Iphone


Landmann

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg tror jeg skal kjøpe den nye iphone fra apple men lurer på om det er en bra investering.

 

og hvor kan kan kjøpe den billigst og gjærne med en gang, er det noen butikker i norge som selger denne? eller får jeg en som er fra USA som ikke funker i norge?

 

jeg har søkt litt om denne telefonen og har egentlig ikke funnet så mye. er det noe nett for denne telefonen i norge enda?

 

takk for at dere hjelper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du sier du har søkt litt så tror jeg også du lyver, det er tonnevis av info om iPhone på nettet. Du kan bruke iPhone i norge men da må du ty til unlocks og lignende, det er trygt foreløbig men Apple snakker om å gjøre noe på den fronten.

9606550[/snapback]

 

 

Ja, jeg har lest at det kommer oppdateringer som gjør at den blir låst igjen.

Vi får vel heller vente i 3 år, så kommer den kanskje hit også.....

Lenke til kommentar
Hvis du sier du har søkt litt så tror jeg også du lyver, det er tonnevis av info om iPhone på nettet. Du kan bruke iPhone i norge men da må du ty til unlocks og lignende, det er trygt foreløbig men Apple snakker om å gjøre noe på den fronten.

9606550[/snapback]

Ja, jeg har lest at det kommer oppdateringer som gjør at den blir låst igjen.

Vi får vel heller vente i 3 år, så kommer den kanskje hit også.....

9606593[/snapback]

 

3 år vil det nok ikke ta iogmed at apple allerede har inngått en avtale med Telenor som leverandør og tilbyder av iPhone. Tipper den når juletida, men blir like lang venteliste som det var med Xbox360

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man trenger en overgang for å bruke iPhone med hvilket som helst hodesett/øreplugger. Er det sant? Grunnen skal visstnok være at pluggen ligger veldig dypt i iPhonen, som er spesialtilpasset de medfulgte øreproppene (3,5 mm mini-jack).

9613060[/snapback]

 

Du kan bruke det hodesettet du vil! Jeg kan anbefale Kossart iPro, som er bedre enn Koss portapro, det funker som juling! Iallfall for meg...

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man trenger en overgang for å bruke iPhone med hvilket som helst hodesett/øreplugger. Er det sant? Grunnen skal visstnok være at pluggen ligger veldig dypt i iPhonen, som er spesialtilpasset de medfulgte øreproppene (3,5 mm mini-jack).

9613060[/snapback]

 

Du kan bruke det hodesettet du vil! Jeg kan anbefale Kossart iPro, som er bedre enn Koss portapro, det funker som juling! Iallfall for meg...

9620704[/snapback]

Javel? Jeg har problemer med å få headset til å passe der og jeg har prøvd flere...

Å låse den opp er hvertfall ikke noe problem. (kan være det hvis du kjøper en med siste firmware)

post-42397-1191350293_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man trenger en overgang for å bruke iPhone med hvilket som helst hodesett/øreplugger. Er det sant? Grunnen skal visstnok være at pluggen ligger veldig dypt i iPhonen, som er spesialtilpasset de medfulgte øreproppene (3,5 mm mini-jack).

9613060[/snapback]

 

Du kan bruke det hodesettet du vil! Jeg kan anbefale Kossart iPro, som er bedre enn Koss portapro, det funker som juling! Iallfall for meg...

9620704[/snapback]

Faen, det synes jeg er et STORT minus! 3,5 mm mini-jack skal den ha, men hva er da vitsen når det ikke går an å bruke eget headsett? :hrm: Er det sånn at pluggen ikke når helt ned?

Lenke til kommentar
Bare det at telefonen ikke har mms er nok til at jeg ikke gidder å kjøpe den. Hvordan skal man da få sendt alle grisebildene rundt?

9624658[/snapback]

Mail?

 

Enten maa man kutte litt pA headsettet med en kniv eller kjoepe overgang.

9637683[/snapback]

Det synes jeg er veldig idiotisk, at de bare måtte senke inngangen! :hrm: "Datating", du som har telefonen, kan du ta et bilde av inngangen slik at jeg kan se hvor dyp den er?

Lenke til kommentar
Bare det at telefonen ikke har mms er nok til at jeg ikke gidder å kjøpe den. Hvordan skal man da få sendt alle grisebildene rundt?

9624658[/snapback]

Mail?

 

Enten maa man kutte litt pA headsettet med en kniv eller kjoepe overgang.

9637683[/snapback]

Det synes jeg er veldig idiotisk, at de bare måtte senke inngangen! :hrm: "Datating", du som har telefonen, kan du ta et bilde av inngangen slik at jeg kan se hvor dyp den er?

9637929[/snapback]

De ser jo ganske like ut, hva som hindrer at den andre pluggen ikke funker?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...