Gå til innhold

Motorola skal skjerpe seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kan gjerne holde på Razr-designet (men de bør også tilby noe annet), men de må holde seg teknologisk oppdatert. For mange hjelper det ikke med fin telefon hvis den ikke kan brukes til annet enn ringing/SMS/MMS.

9467891[/snapback]

Er ikke det viktigste? For meg er lydkvalitet, batterilevetid og kvalitet på selve mobilen like så viktig som alle de andre funksjonene som man kan få bruk for en vakker dag.

Lenke til kommentar
De kan gjerne holde på Razr-designet (men de bør også tilby noe annet), men de må holde seg teknologisk oppdatert. For mange hjelper det ikke med fin telefon hvis den ikke kan brukes til annet enn ringing/SMS/MMS.

9467891[/snapback]

Er ikke det viktigste? For meg er lydkvalitet, batterilevetid og kvalitet på selve mobilen like så viktig som alle de andre funksjonene som man kan få bruk for en vakker dag.

9476861[/snapback]

 

Det var derfor jeg skrev "For mange hjelper det ikke..." Det er viktig å ha telefoner i mer enn ett segment. Se bare på Nokia. De har flere telefoner i hvert segment. Nesten uansett hva du trenger, så har Nokia en telefon som passer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...