Gå til innhold

Halo 3 er ferdig (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, herlig. Gleder meg til å se Legendary Edition live. :)

9387883[/snapback]

 

Jeg spilte aldri ferdig Halo 1 og 2, men jeg har virkelig lyst til å kjøpe Halo 3.

 

Tror dere jeg kommer til å gå glipp av eller misforstå mye av historien i spillet hvis jeg ikke har fullført de eldre spillene?

 

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke før jeg vet om det er et must å ha spilt de andre spillene.

Lenke til kommentar
Ah, herlig. Gleder meg til å se Legendary Edition live. :)

 

Jeg spilte aldri ferdig Halo 1 og 2, men jeg har virkelig lyst til å kjøpe Halo 3.

 

Tror dere jeg kommer til å gå glipp av eller misforstå mye av historien i spillet hvis jeg ikke har fullført de eldre spillene?

 

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke før jeg vet om det er et must å ha spilt de andre spillene.

 

Nå vet jo ikke jeg hvor mye av tidligere historie som blir forklart i Halo 3, men det er en triologi, og spes. det første spillet inneholder veldig mye historie som du må ha for å forstå spillet. Men hadde jeg vært deg ville jeg nok kjørt igjennom 1 og 2 for å få full forståelse for 3. Men uansett, nummer 1 og 2 er faktisk utrolig bra, selv elsker jeg historien i eneren, men grafikken er no så som så ^^

 

Og svarte jeg gleder meg til dette nå :D Ventet så altofor lenge på dette spillet, men det virker som det er absolutt verdt det ^^

Lenke til kommentar
*glede seg til og sette Mjolnir hjelmen på katta*

Nei, sånn seriøst har jeg VELDIG høye forventninger og gleder meg helt ubeskrivelig mye. Bare 27 dager igjen :D

9389192[/snapback]

 

dumt å ha altfor høye forventninger, da blir man nesten altid skuffet

9389814[/snapback]

Hehe. Har stålsatt meg for det, og er klar over at det nesten garantert er overhypet, men gleder meg fortsatt enormt! Jeg er helt sikker på at dette blir ett kvalitetsspill av de få!

Lenke til kommentar
Halo 3- Legendary Edition / X360 koste 959,- nå..

9391852[/snapback]

Det er en god stund siden Zailor sluttet å ta imot bestillinger på Legendary Edition.

 

Jeg spilte aldri ferdig Halo 1 og 2, men jeg har virkelig lyst til å kjøpe Halo 3.

 

Tror dere jeg kommer til å gå glipp av eller misforstå mye av historien i spillet hvis jeg ikke har fullført de eldre spillene?

 

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke før jeg vet om det er et must å ha spilt de andre spillene.

9388072[/snapback]

Selvsagt går du glipp av en del historiemessig om du begynner rett på Halo 3. Men i stedet for å spille gjennom Halo: Combat Evolved og Halo 2(tiden begynner å nærme seg til H3 vet du), ta heller å les deg frem til hva historien går ut på.

 

Her er noen linker:

 

Videoer:

Alle cutscenene fra Halo: Combat Evolved

Alle cutscenene fra Halo 2

 

Tekst:

Historien i Halo: Combat Evolved

Historien i Halo 2

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...