Gå til innhold

Kulturo: Film om superhelt-teamet Justice League?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette hørtes kjent ut. jeg så på en tegneserie for mange år sia der det var en gjeng superhelter som var samla.

 

men lista stemmer ikke helt i forhold til hva jeg husker.

 

jeg vet flash gordon var med, og jeg vet fantomet var enten med eller innom. husker ikke om superman var med...

 

er dette samme serie som fantomet var gjestehelt i, eller var det en tilsvarende serie som gikk?

 

kan ha vært en film eller miniserie også, tror jeg så bare et par tre episoder nemlig

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
dette hørtes kjent ut. jeg så på en tegneserie for mange år sia der det var en gjeng superhelter som var samla.

 

men lista stemmer ikke helt i forhold til hva jeg husker.

 

jeg vet flash gordon var med, og jeg vet fantomet var enten med eller innom. husker ikke om superman var med...

 

er dette samme serie som fantomet var gjestehelt i, eller var det en tilsvarende serie som gikk?

 

kan ha vært en film eller miniserie også, tror jeg så bare et par tre episoder nemlig

 

Du tenker på Defender of the Earth, som er en helt annen "verden" og forlag.

 

Det er Flash Gordon, og ikke Flash som er der. Og ja det stemmer, i tegneserie versjonen, så er Fantomet med. Og har et helikopter, der cockpitglasset er formet som en hodeskalle. Mandrake og Lothar vardens sterkeste mann er med. Kona til Mandrake, verdens vakreste dame ellerno, er også innom i ny og ned.

 

80talls tegneserie som gikk på Sky.

 

Har alstå ikke noe å gjøre med Justice League.

 

Borte i use går det faktisk en ny serie som heter Flash Gordon i disse dager. Begynner vel å nærme seg slutten av sesong en... Søk på tv.com eller tvrage.com

 

De sloss forresten både dag og nå, mod den onde Shing eller hvordan det nå skrives, og hans galaktiske imperie.

Endret av Hratgard
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...