Gå til innhold

Omtale av The Settlers (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skaffet meg dette uten å ha spilt et eneste Settlers-spill før, og jeg må si jeg er ekstremt skuffet. Altså, det er ikke en gang en simpel tutorial, og det er så og si umulig å vite hva man skal gjøre dersom man aldri har prøvd dette før.

 

Og når det gjelder krasjing ved bruk av zoom-funksjonen, så har jeg aldri opplevd dette - selv om jeg bare har spilt i rundt 90 minutter.

 

Nei, skal dere ha et slikt spil til DS så er det uten tvil Anno 1701 som gjelder. For det er et skikkelig bra spill :)

Lenke til kommentar
Jaja...det ser i alle fall betre ut enn 10th Anniversary.

 

Kay

9133494[/snapback]

 

 

Og med det mener du at 10th Anniversary er dårlig?

 

 

Jeg har bestilt Anno 1701 nå, men ser ikke bort ifra at jeg henter et eksemplar av settlers ned fra butikkhylla om noen bare kunne si litt mer om spillet krasjer ofte eller ikke. Virker som det er litt forskjellige erfaringer der ute.

Lenke til kommentar

Synd spelet skal bomme slik som eit hand format, eg hadde sitt for meg at det ville passe perfekt.

 

Når det gjeld re-maken "10th Anniversary" (PC) som er lagd 10 år etter Settlers 2 (PC), held den mål og vel så det.

Fin grafikk/oppløsning og mulighet for full 3d rotasjon.

 

Skjønar deg KayAU, men ikkje skrem folk vekk frå Settlers 2: 10th Anniversary, som bringar det klassiske gameplayet vidare i vår tid :)

Synst det er konge eg!

Endret av Phantnce
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...