Gå til innhold

Mest populært i ferietiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/agurk

 

Linksys WRVS4400N vs. D-Link DIR-655 (5. mest populære i følge artikkelen). Diskuter! Eller er det for tidlig å kjøpe noen av dem? VPN funksjonen til Linksys modellen virker fristende for meg. 802.11n er av minimal interesse nå for min del, men jeg regner med den blir fungerende i fremtiden med noen firmware oppdateringer.

Lenke til kommentar
/agurk

 

Linksys WRVS4400N vs. D-Link DIR-655 (5. mest populære i følge artikkelen). Diskuter! Eller er det for tidlig å kjøpe noen av dem? VPN funksjonen til Linksys modellen virker fristende for meg. 802.11n er av minimal interesse nå for min del, men jeg regner med den blir fungerende i fremtiden med noen firmware oppdateringer.

9083250[/snapback]

 

Jeg har selv DIR-655 og er svært fornøyd ... alle tester jeg har lest tilsier også at dette er en topp router. Har også to stk D-Link DWA-142 som står koblet i to forskjellige maskiner rundt om i huset.

Lenke til kommentar
Fint at de står i prisguiden. Men E90 selges ingen steder? Ubekrefta datoer overalt ;p

*snufs*

9088154[/snapback]

 

Jo takk - er vel ikke uten grunn at den topper lista - jeg er inne for å sjekke status på hvem som (forhåpentligvis) har denne på lager, minst en gang om dagen, og jeg er sikkert ikke den eneste som bare MÅ HA E90...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...