Gå til innhold

Ingen Conan for Warner


Gjest beritellingsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge de er tro mot conan universet, dvs nok vold og blod, så er det interessant. conan selv må heller ikke være for heltete, han gjør jo det han selv føler for, og har levd som både pirat og tyv, med tonnevis av mord på samvittigheten.

 

en ting er sikkert. om det ikke blir 18 års grense på denne filmen så har de ødelagt det.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
så lenge de er tro mot conan universet, dvs nok vold og blod, så er det interessant. conan selv må heller ikke være for heltete, han gjør jo det han selv føler for, og har levd som både pirat og tyv, med tonnevis av mord på samvittigheten.

 

en ting er sikkert. om det ikke blir 18 års grense på denne filmen så har de ødelagt det.

8986858[/snapback]

 

Får satse på en skikkelig forseggjort film.. Og Ja 18 års grense selfølgelig.

Lenke til kommentar

Skulle hatt Peter Jackson til å gjøre denne her, men han er vel ikke helt på godfot med NLC lenger.

 

Og nå kommer jo Prince of Persia (Michael Bay), er ikke sikkert Hollywood investerer i to lignende filmer. Men er jo lov å håpe. Arnold må selvfølgelig få en liten gjesterolle :wee:

Lenke til kommentar

Nei huff, Nolan som Conanregissør hadde jeg ikke orket. Den stilen passer ikke på Conanuniverset, i mine øyne. Da ser jeg heller at Robert Rodriguez eller Guillermo del Toro tar seg av den. Eller kanskje Luc Besson, selv om det nok kunne endt opp litt "merkelig" (han er vel "pensjonert" også?)

 

Ridley Scott kunne vært et bra valg. Men han vil vel føles det hadde vært for mye likt Gladiator. Og Kingdom of Heaven var jo ikke "top notch".

Lenke til kommentar

Sin City var nå nytenkende nok. Og det er ikke akkurat mye nytenkende å spore fra Nolan. Til det repeterer han seg selv for mye. The Prestige ville vært fantastisk om det var Nolan sin første film, men når man har sett oppskriften i filmene før så tar det vekk litt av magien. Trengte ikke akkurat ha IQ høyere enn 80 for å skjønne den filmen. Da var det litt artigere og utfordrende med de andre filmene hans. (men fortsatt en av årets beste filmer for min del)

 

Akkurat nå er jeg spent på The Dark Knight. Det blir en skikkelig stor test for Nolan. Han har fortsatt mye å bevise.

 

Glemmer ikke hvordan Singer skulle være den "nye Spielberg" eller hvordan Tarantino skulle gi oss flere fantastiske filmer etter 90-tallet. Stagnasjonen kom fort og jeg er redd det samme skal skje med Nolan. Men jeg håper det ikke skjer.

 

Edit: Kunne gjerne tenke meg Frank Darabont kunne gjøre comeback med en slik film som dette. Han kan både skrive manus og regissere for min del. Da kunne man fått en skikkelig intelligent versjon av filmen :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...