Gå til innhold

Kulturo: Slutt for Gorillaz


Gjest beritellingsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var synd. Jeg har likt Gorillaz bedre og bedre det siste året. Jeg kjøpte albumet til The Good, the Bad and the Queen så snart det kom ut, og har nesten ikke hørt annet enn det i det siste. Har også nå funnet ut at Blur har veldig mye bra musikk og at Damon Albarn generelt lager svært god musikk. Håper virkelig han fortsetter å lage musikk!

Lenke til kommentar

Damon Albarn er en flink fyr. Det er ikke tilfeldig at han står bak flere gode prosjekter.

Samtidig synes jeg det er flott at han faktisk velger å gå videre i stedet for å stå og stampe på samme sted. Alt for mange gode musikere som tviholder på det kjente og kjære og produserer oppgulp med sitt gamle band der de nok kunne ha gått videre og trukket musikkverdenen enda et steg frem.

 

Men; Gorillaz-film, regissert av Terry Gilliam, det er en film jeg veldig, veldig gjerne kunne tenkt meg å se! Håper det skjer.

Lenke til kommentar

Nei,nå ble jeg litt deppa her :( Likte musikken deres veldig godt, hørte på dem fra Clint Eastwood ble spilt på tv for første gang.

 

Har også sett hele Demon Days Live DVD-en, mye bra det. Så at det ikke kommer noe mer fra han og resten av gjengen er dritt.

 

Jaja,har kjøpt The Good, The Bad & The Queen jeg og. Var ikke av samme klasse som Gorillaz,hadde vel større forhåpninger til arbeidet med Danger Mouse som jeg syns har vært genial både med The Grey Album og Gnarls Barkley.

 

History Song var vel den eneste låten fra platen som virkelig fikk oppmerksomheten min.

 

Men tilbake til Gorillaz så kunne jeg også tenkt meg en film om dem. Murdoc hadde sikkert vært helt genial :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...