Gå til innhold

Yahoo øker lagringsplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uinteresant stor?

 

Jeg for min del bruker kun gmail, dvs. at jeg aldri laster ned/ sletter mail. Akuratt nå har jeg 842 MB (30%), og skrur ikke gmail opp tempoet på hvor mye lagringsplassen øker så går jeg tom for plass om en 2-3-4 år tenker jeg. KRISE! :ermm:

 

Så gode nyheter at yahoo øker plassen, håper google følger opp :D

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Enig med at GB-størrelser er en uinteressant begrensning for en som har samlet på 190MB epost gjennom de siste 10 årene. Det er greit å slette unna det man vet man aldri vil trenge igjen så det ikke ligger i veien og gir unødvendig mange treff når man skal søke gjennom gammel epost.

 

Men angående gmail så foretrekker jeg å kunne velge de beste løsningene innen hvert område selv. Dvs. ikke gå for pakkeløsninger med alt i ett.

 

Ellers så er det nok billig av Yahoo å tilby en slik løsning. Harddisker koster for tiden fra 2 kroner per GB så det er ikke mange annonsevisninger som skal til for å forsvare økonomisk en lagringskapasitet på 1GB.

Lenke til kommentar

Du bør ikke skrive trusselbrev eller lignende saker (hvordan du tar tenkt å drepe noen) i gmail (eller google for den saks skyld). Da kan det brukes som bevis mot deg :p

 

Jeg har brukt 3% (105MB) av plassen min på gmail på ca. 3 år, totalt 2061 mailer. Tror det skulle holde en stund til.

Lenke til kommentar
Yahoo støtter IMAP, det gjør ikke Google :)

8262981[/snapback]

Så vidt jeg vet (korrekt meg vis jeg tar feil) så gjelder det bare vis man kjøper en plus versjon (Man kan også få støtte for det vis man kjøper en iPhone.). Yahoo støtter vel så vidt jeg vet ikke POP en gang som standard, noe Gmail gjør.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...