Gå til innhold

TEST: TerraTec Headset Master 5.1 USB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette hodesettet har et konsept vi ikke helt skjønner. De fleste maskiner har integrert lydkort, og folk som er opptatt av lyd kjøper gjerne interne lydkort. Et USB-basert headsett tar mye av prosessorkraften samtidig som hodsettet i seg selv ikke overbeviser. Hvem er det som vil ha et slikt produkt?

 

Den eneste gruppen jeg kommer på er folk med laptop med god prosessor men dårlig lydkort :tease: .

 

Jeg sitter på Siberia Icemat+Creativ extreme music nå som jeg synes er en "killer combo" for spill og litt musikk, men nå er jeg ingen lyd ekspert da :p.

 

Synes 5.1 er tydelig i mitt hs, hørere godt hvor alle kommer fra.

Ble anklaget for wallhack med det i CS fordi jeg hax'a en gjennom veggen fordi jeg hørte hvor han var :p

 

-Bountyhnter :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel. Testen har jo overhodet ikke sammenlignet headsettet med et headset, bare med et 5.1 surround anlegg. Nå sitter jeg her med X-Fi Fatal1ty, og Z-5500. Og også Koss SB-45. Det er jo helt åpenlyst for alle og enhver at et headset ikke kan måle seg mot et surroundanlegg. Men hvordan er dette lydmessig i forhold til for eksempel headsettet til Zalman som også påstår at det er 5.1 eller andre headset i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...