Gå til innhold

Fluesopp mot morkler i Mushroom Men (Spill)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke før har nyheten om Gamecock blitt kunngjort, så raser det inn med utgivelser. Dette liker vi. :) Skulle det komme til PC? Det stod nederst at det skulle komme til en nestegenerasjons konsoll og håndholdt, men den er tagget som X360, PC.

 

Edit: Sorry, så på feil artikkel. Men hadde det ikke vært en idé å gjøre taggene synlig i selve artikkelen, f. eks. rett under overskriften?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

1. Dette må være den mest bisare overskriften jeg har sett på gamer.no.

2. Dette må være det mest bisare spillet jeg noen gang har hørt om.

 

Seriøst, dette overgår Molynex, Mayerog Myiamoto samlet i en forsamling. Dette er faktisk et av de mest interesange spillene jeg noen gang har lest om, og aviker så totalt fra det steriotypiske "drep zorker med superlaservåpen ano 4020" eller "germans, BAD!" konseptet som florerer i dag.

 

Gamecock forteller at spillet viser vår normale verden fra det surrealistiske perspektivet til en liten sopp.

 

Har faktisk aldri tenkt på hvordan en sopp ser på verden. Tro om det er noen ved studioet som har smaka litt av Amanita familiens venner og likt det litt for godt?

 

Trodde soppens merksnodige egenskaper var oppbrukt da en stk feit italiensk rørlegger fant ut at sopp gjorde han høy (ikke fra et dops perspektiv).

 

Tror jeg kommer til å følge nøye med på dette spillet. Kan bli ufattelig morsomt om det bare har det rette i seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...