Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Prøvde å søke etter dette rundt på forumet, men fant ingenting. Slett/steng denne hvis jeg ikke har lett godt nok.

 

Saken er den at Metallica på sin webside kunngjør at de skal til Europa og spille til sommeren. De planlegger visst å dra innom noen andre land enn de var i sist gang, og som kjent var ikke Norge representert da. De hinter også til at de skal til Danmark ("Lars' home turf"), og til en festival på W som de har spilt på 19 ganger før (det som umiddelbart slår meg er Wacken, noen som har andre ideer?).

Personlig har jeg dessverre aldri sett Metallica live, men om de kommer til Norge så er det noe jeg har svært lyst til å få med meg. Noen tanker rundt dette?

 

Kilde: http://www.metallica.com/index.asp?item=600122

 

EDIT: Ser nå at det er nevnt i festivalguiden, men emnet var ikke akkurat utdebattert...

 

EDIT2: Byttet navn på tråden fra "Metallica til Europa til sommeren".

Endret av Wizendraw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør i allefall være skikkelig forberedt når de legger ut billetter, husker det var helt sykt forrige gang de var her (2003). Billettene utsolgt på 10.min, om jeg ikke husker feil. Kunne tenkt meg å sett de selv, mest for å i alle fall ha gjort det, vet aldri når de tar kvelden for godt...

 

Kommer de hit blir det i så fall beste konsertåret for min del på lenge, Testament kommer i August, og hørte snakk om Lamb Of God til en annen festival... I'm there :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...