Gå til innhold

Nokia leverer sterkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konklusjonen av fjorårets budsjetter hos mobilprodusentene må være at mobilsalget generelt går oppover.

 

Fine tall fra Nokia, håper de kan få ned feilprosenten sin litt. ;)

Lenke til kommentar
Tja.. man kan jo alle ønske at feilprosenten skal gå ned, men nokia er da ikke verstingen i klassen.

7824598[/snapback]

Langt ifra, men jeg unner Nokia å være feilfrie. :wee:

7824905[/snapback]

Hvem er da verstingen i klassen? Jeg mener da å ha lest at det er Nokia som er verstingen.

Lenke til kommentar
Tja.. man kan jo alle ønske at feilprosenten skal gå ned, men nokia er da ikke verstingen i klassen.

7824598[/snapback]

Langt ifra, men jeg unner Nokia å være feilfrie. :wee:

7824905[/snapback]

Hvem er da verstingen i klassen? Jeg mener da å ha lest at det er Nokia som er verstingen.

7827201[/snapback]

 

 

Tror det er mange verstinger. Føler det er jamnt mye feil på telefonene for tiden, og det ser ikke ut til å bli noe bedre desverre.

Lenke til kommentar
Det er noe som desverre har hengt igjen fra 3210 tiden og slik,

Motorola er verst, Nokia kommer på 5 plass over verstingene. Nettavisen.no

 

Feiltoppen:

 

1. Motorola - 40,5%

2. Samsung - 35,3%

3. Sony Ericsson - 34,9%

4. Siemens - 27,7%

5. Nokia - 26,4%

 

7827891[/snapback]

Denne undersøkelsen du linker til er meget ufullstendig og speiler nok ikke virkeligheten. Hvis man skal finne ut feilprosent er det kunn bransjen selv som sitter med tallene, og sist de ble kjent, var Nokia overrepresentert på serviceverksted. Og dette var før den beryktete 6280 ble lansert. Nå skal det sies at det ikke bare var Nokia som hadde stygge tall. Sony Ericsson var en annen produsent med negativ utvikling.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...