Gå til innhold

Julekalender 2006 - vinnere uke 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid kult for dem som vinner.

 

Men hvorfor er det alltid to jenter som vinner? Ikke det at jeg er i mot det, men virker nesten som det er satt opp slik. Eller er det faktisk SÅ stor prosent jenter som er med i forhold til gutter?

 

Et lite enkelt tipp fra min side er at max 20-30% her er jenter, ikke mer enn 45% iallefall (Unskyld hvis jeg ikke er oppdatert på jente interessen på data)

 

Vil det da være lettere å vinne hvis jeg skriver jente navn? :hmm:

Lenke til kommentar
Alltid kult for dem som vinner.

 

Men hvorfor er det alltid to jenter som vinner? Ikke det at jeg er i mot det, men virker nesten som det er satt opp slik. Eller er det faktisk SÅ stor prosent jenter som er med i forhold til gutter?

 

Et lite enkelt tipp fra min side er at max 20-30% her er jenter, ikke mer enn 45% iallefall (Unskyld hvis jeg ikke er oppdatert på jente interessen på data)

 

Vil det da være lettere å vinne hvis jeg skriver jente navn?  :hmm:

7556731[/snapback]

 

 

Helt enig. Dette lukter diskriminering/kvotering. Men det er jo slik vi vil samfunnet skal være, ellers hadde vi vel ikke hatt den regjeringen vi har? På den andre siden hadde vi ikke hatt denne regjeringen dersom mosen på finnmarksvidda ikke hadde hatt mer stemmerett enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det var synd, vant ikke denne gangen heller.

hadde fortjent det siden jeg har bursdag den 24  :(

 

Uansett, grattis til vinnerene  :w00t:

7557099[/snapback]

 

Slik er det i vårt samfunn desverre, noen er heldige og stikker av med godsakene. I år var jeg en av de, men så skal det nevnes at jeg prøvde i fjor også, hadde egentlig gitt opp håpet for og vinne noe...

Lenke til kommentar
Korleis trekker dokke ut vinnerane då?

7556984[/snapback]

 

Definitivt en av to ting:

 

Enten har de et skript som automatisk trekker ut en vinner i slutten av uken, dermed omtrent null arbeid

 

Eller, så sitter Rolf og klipper ut masse lapper med deltagernes navn på, putter de i en bingo-ball-snurrer, og trekker en heldig vinner :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...