Gå til innhold

Julekonkurranse 2006 - luke 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjempetilltak av gamer.no, men har en liten ting på hjertet. Jeg synes det er mye morsommere å åpne en julekalender når jeg ikke vet hva som finnes i luka. Jeg føler at litt av gleden med å åpne julekalenderen blir borte når jeg vet hva som ligger inne den. Og det fikk vi jo vite idag.

 

But keep up the good work :thumbup:

 

Mvh

Håvard

Endret av HPh
Lenke til kommentar
BAH! Jeg har spillet så jeg skal være snill og ikke prøve meg på dagens konkurranse, hva er det som kommer imorgen?

7406873[/snapback]

Det får du vite i morgen ;-)

 

Jeg synes det er mye morsommere å åpne en julekalender når jeg ikke vet hva som finnes i luka. Jeg  føler at litt av gleden med å åpne julekalenderen blir borte når jeg vet hva som ligger inne den. Og det fikk vi jo vite idag.

7406166[/snapback]

Nå kaller vi det strengt tatt ikke for en julekalender på Gamer.no, men heller en julekonkurranse. Men skjønner hva du mener, og vi har jo tross alt luker vi også ;-)

 

Men jeg velger å se det slik: Der du vanligvis ville åpnet en luke for å finne ut hva som er inni, går du i steden inn på et nettsted og en artikkel, for å finne ut hva du kan vinne. Du velger selv når du vil gjøre det, og det er ingen som behøver å fortelle deg hva som er inni dagens luke før du finner det ut selv :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...