Gå til innhold

Wii ute i USA (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilken størrelsesorden som volumet av Wii-enheter vil være ved lansering her? Det var jo ikke akkurat kaos for å få tak i en konsoll ved lansering i i Usa denne uken, slik jeg forstår det. Iallfall ikke PS3-tilstander!

 

Jeg har hittill gått ut fra at det bare blir å vandre rett inn i en butikk noen dager etter launch og plukke opp en...

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken størrelsesorden som volumet av Wii-enheter vil være ved lansering her? Det var jo ikke akkurat kaos for å få tak i en konsoll ved lansering i i Usa  denne uken, slik jeg forstår det. Iallfall ikke PS3-tilstander!

 

Jeg har hittill gått ut fra at det bare blir å vandre rett inn i en butikk noen dager etter launch og plukke opp en...

7322862[/snapback]

Tror ikke norske butikker har fått sine tall ennå. Mener Kristin hos Bergsala i Norge sa dette i forrige uke på en visning av Wii.

Lenke til kommentar
Kult, haha, ps3 blei rund eid av Wii. Gogo Nintendo! De trenger dette.

 

Oft: Hvordan er spillene da?

 

Lurer også på hvordan det funker og om det virkelig er verdt pengene.

Satser heller på Wii enn playstation3

7324791[/snapback]

Jepp Sony blei eid, men det var jo egentlig mest pågrunn av at de ikke har i nærheten av like mange maskiner tilgjengelig da :p

 

Men Nintendo selger uansett sinnsykt bra på bare 2 dager :thumbup:

 

Til nå ser det ut som Wii er en større suksess i USA enn PS3. Men er fortsatt for tidlig å si så mye enda. Men jeg mener iallefall at du burde skaffe deg Wii først og fremst.

Da den er mye rimeligere, og du vet iallefall at den kommer om bare 17 dager :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Jeg hadde planlagt å kjøpe wii her (japan), og ignorere ps3 fullstendig, men nå lurer jeg på om jeg skal gjøre omvendt. For det første er ikke wii sonefri likevel, slik vi ble lovet i sommer, noe som gjør det ganske uinteressant å kjøpe den, for det andre er ekstrautstyret sinnsykt dyrt, og mye av det blir jeg nødt til å kjøpe, for det tredje er ps3 sonefri, og her koster det bare ca 3500 for den dyreste varianten...

 

Dumme, dumme nintendo som på død og liv skal tvinge oss til å kjøpe dyre overprisede norske spill. Kanskje jeg skal spare pengene og kjøpe en amerikansk en på ebay etter jul?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...