Gå til innhold

Omtale av Myst (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.." spille tennis i dykkerdrakt "..

 

Kunne ikke dy meg her: Denne var både genial og artig.

Bare litt synd at det står i en slik sammenheng. Må si jeg føler med de dette går utover, det er mange timer nedlagt arbeid i et sånt spill..

.. men det kommer vel heller ikke som noen stor bombe, Myst har jo bestandig vært blandet drops.

 

Vel, - sånn er livet..

Lenke til kommentar

Dette kan minne litt om da Riven kom ut. Husker jeg ga opp å spille det pga. man måtte jo skifte CD etter omtrent hvert musetrykk (var vel 5 cd'er å velge mellom), men takk gudene for at det kom en DVD versjon av det ^^ Fikk jeg endelig gleden av å spille det og ;)

 

Og for de som ikke vet hva Riven er så er det aka. Myst 2 :p

Lenke til kommentar

Jeg synes vel at den sammenlikninga var litt søkt. Å bytte CD i Riven gjorde du kanskje hvert tiende minutt, ikke hvert sekund. Så nei, det minner ikke om da Riven kom ut. :D

 

Riven og samtlige andre spill i serien er uansett, bare så jeg har poengtert det nok en gang, mye, mye bedre enn PSP-porten av Myst.

Lenke til kommentar
Jeg synes vel at den sammenlikninga var litt søkt. Å bytte CD i Riven gjorde du kanskje hvert tiende minutt, ikke hvert sekund. Så nei, det minner ikke om da Riven kom ut. :D

 

Riven og samtlige andre spill i serien er uansett, bare så jeg har poengtert det nok en gang, mye, mye bedre enn PSP-porten av Myst.

7302989[/snapback]

 

Nei. Ikke om man gikk inn for å utforske alt på en gang for å få seg en oversikt (som jeg da liker å gjøre når jeg først begynner). Da måtte man bytte altfor ofte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...