Gå til innhold

TEST: Sytrin KuFormula VF1 Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hk som er avbilda ligna forbausende mye på dfi lanparty ultra-d (som jeg har to stk av foran meg) og ikke Asus M2N32-SLI Deluxe (nForce 590-SLI) som det står under testoppsett.

 

Vi er vel datanerder alle sammen, så rett skal være rett!

 

 

Ps: Jeg har en av mine hardware.no skjorter på meg mens jeg skriver, så... det er ikke ment som kritikk.......... :D

Lenke til kommentar
Bra at det kommer ut tester av skjermkortkjøre nå! Har savna det veldig ettersom at standarkjøleren på 1900xt bråker litt for mye.

Men uansett den der, tok altfor stor plass! Dessuten tørr jeg ikke å montere på en kjøler som ikke sitter skikkelig.

7089500[/snapback]

Altså hvis du ikke har sett en test på skjermkortkjølere til nå så har du ikke fulgt mye med!

 

 

Dæven, likte ikke den kjøleren i det hele tatt! For det første så tok den opp alt for mye plass, crossflow viftene lagde alt for mye støy på 1550rpm.

Lenke til kommentar
Bra at det kommer ut tester av skjermkortkjøre nå! Har savna det veldig ettersom at standarkjøleren på 1900xt bråker litt for mye.

Men uansett den der, tok altfor stor plass! Dessuten tørr jeg ikke å montere på en kjøler som ikke sitter skikkelig.

7089500[/snapback]

Altså hvis du ikke har sett en test på skjermkortkjølere til nå så har du ikke fulgt mye med!

 

 

Dæven, likte ikke den kjøleren i det hele tatt! For det første så tok den opp alt for mye plass, crossflow viftene lagde alt for mye støy på 1550rpm.

7090970[/snapback]

Altså forrige testen av en skjermkort kjøler er datert til 13.10.05. Så det er en god stund siden sist de testa en skjermkortkjøler... :no:

Lenke til kommentar
Bra at det kommer ut tester av skjermkortkjøre nå! Har savna det veldig ettersom at standarkjøleren på 1900xt bråker litt for mye.
kjøp deg artic cooling X2 er den ultimate 1900XT kjøleren. den er lydløs på allt under 50% viftehastighet

 

 

når de lager en slik svær kjøler, hvorfor lager de den ikke slik at varmen blåses ut av kabb?

Lenke til kommentar
Bra at det kommer ut tester av skjermkortkjøre nå! Har savna det veldig ettersom at standarkjøleren på 1900xt bråker litt for mye.

Men uansett den der, tok altfor stor plass! Dessuten tørr jeg ikke å montere på en kjøler som ikke sitter skikkelig.

7089500[/snapback]

Altså hvis du ikke har sett en test på skjermkortkjølere til nå så har du ikke fulgt mye med!

 

 

Dæven, likte ikke den kjøleren i det hele tatt! For det første så tok den opp alt for mye plass, crossflow viftene lagde alt for mye støy på 1550rpm.

7090970[/snapback]

Altså forrige testen av en skjermkort kjøler er datert til 13.10.05. Så det er en god stund siden sist de testa en skjermkortkjøler... :no:

7091943[/snapback]

Vel greit nok på hw så har de vel ikke testet skjermkortkjølere på år og dag. Men er det tester du er ute etter så er jo google en bra bil ;)

Lenke til kommentar

Fin test :thumbup:

 

Men hva angår produktet så synes jeg hele konseptet med heatpipe med en slik enorm vifte blir helt skivebom. Skal en bytte kjøler på et skjermkort burde en gå for en kjøler som er mer stillegående. Er det bedre kjøling som ønskes? Så kjøp vannkjøling.

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...