Gå til innhold

Norsk utgave av Live.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off topic: Hvor mye må ikke de ha betalt for det domenavnet?

 

Ellers er Live opplegget en fin forbedring av MSN, her ser vi effekten av konkurranse fra google i praksis!

Litt usikker på om det er så mye mer enn det nye utseendet jeg legger merke til, though.

Ellers skal det mye til før jeg bytter bort google som søkemotor. MSN search virket rett og slett ikke bra nok/seriøst nok for meg.

Lenke til kommentar
Kva er det du ikkje liker då?

6865258[/snapback]

Først og fremt er søkemotoren mye dårligere enn Google sin. Men de skal ha credd for at den har blitt mye bedre enn den gamle MSN Search.

 

En annen ting jeg hater, er at de er masse AJAX og andre ting som tar tid å loade. Liker mye bedre Googles "keep it simple". Men det skal sies at den er levelig nå. Men jeg har fryktelig minner fra beta versjoen (som hadde enda mer AJAX og) som tok evitheter å loade. Og ikke funket i det hele tatt i Opera.

 

EDIT: Men jeg liker at Microsoft prøver seg mot Google, så lenge de ikke integrerer Live tjenestene alt for tett intill Windows og Messenger.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Først og fremt er søkemotoren mye dårligere enn Google sin. Men de skal ha credd for at den har blitt mye bedre enn den gamle MSN Search.

Til no har eg aldri opplevd å ikkje finne det eg leita etter med Live-søkemotoren. Men det er no bare min erfaring.

 

Liker mye bedre Googles "keep it simple".

Det er no ein del ting på Google si side og. Så sånn sett er dei ganske like.

Lenke til kommentar
Først og fremt er søkemotoren mye dårligere enn Google sin. Men de skal ha credd for at den har blitt mye bedre enn den gamle MSN Search.

Til no har eg aldri opplevd å ikkje finne det eg leita etter med Live-søkemotoren. Men det er no bare min erfaring.

Jeg har hørt at folk sier at Google er bedre, men hva går man på da? Antall treff på et søkeord? Nei, jeg liker Live-søketjenesten. Rask, nøyaktig og fin å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...