Gå til innhold

Sniktitt på Scarface: The World is Yours (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gudfaren var middelmådig. True Crime var ikke all-verdens. The Getaway var en blek kopi. Driver-serien startet jo det hele, men 3'ern var jo elendig. Saint's Row har jeg ikke testet, mens Gun vil jeg ikke putte i den båsen.

 

Mafia er det eneste spillet som har noe fornfuftig å stille opp med i konkuransen med GTA.

6788632[/snapback]

 

GUN egentlig er GTA i ville vesten..

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Gudfaren var middelmådig. True Crime var ikke all-verdens. The Getaway var en blek kopi. Driver-serien startet jo det hele, men 3'ern var jo elendig. Saint's Row har jeg ikke testet, mens Gun vil jeg ikke putte i den båsen.

 

Mafia er det eneste spillet som har noe fornfuftig å stille opp med i konkuransen med GTA.

6788632[/snapback]

 

GUN egentlig er GTA i ville vesten..

6793329[/snapback]

 

Nei, Red Dead Revolver er GTA satt i Vesten.

 

GUN er ikke engang barnebarnet til GTA. Det har ikke en eneste prosent av alt som GTA har.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Etter å ha spillt noen dager må jeg si at spillet virkelig er artig!

Det er forsåvidt en kopi av Gta: Vice, men for oss som likte Vice godt, så gjør jo det selvsagt ingen ting :) Det er kanskje ikke like bra som Vice, men ikke så veldig mye dårligere heller...

Som anmelderen nevner så er det en del nye spennede elementer i forhold til Vice. Grafikken er god (xbox), lyden er ikke værst, og kontrollene sitter greit.

Et fint gameplay, humor, og en glimrende Tony Montana stemme gjør spillet til et "MÅ-Skaffes" spill for de som er fan av GTA.

Ikke tro at spillet er i samme klasse som Gudfaren, det er milevis bedre!

Lenke til kommentar
Høres bra dette her ja. Mange Gta kloner i det siste, men da kan jeg vente i ro på GTA IV med dette...

6782578[/snapback]

 

GTA-klone, schmetea klone...

 

Dette er Scarface! Spille som er basert på fortsettelsen av Scarface!

 

Tony Montana! Say hello to mah little friend!

 

Men spillet er basert på en film... så... jeg blir ikke å køpe det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...