Gå til innhold

Hurtigtaster i IE7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott artikkel! Bruker personlig IE7, og synes det funker bra.

6776817[/snapback]

Sikkert kjekt for de som faktisk bruker ie daglig. Men for min del så fant jeg ut at man kunne bruke musa til det meste i opera bare ved å bevege den i forskjellige mønstre samtidig som man holder inne venste eller høyre knapp for mange år siden. De få gangene jeg bruker en pc med ie eller ff på så sitter jeg å holder inne venstre og høyre museknapp mens jeg trykker på den andre for å bla fram og tilbake i sidene. Men forsåvidt ville vel folk klaga om m$ hadde implementert enda mere ideer fra andre leverandører. For min del kunne de bare kjøpt opp ff eller opera så vi hadde fått en skikkelig browser :p

Lenke til kommentar
Sikkert kjekt for de som faktisk bruker ie daglig. Men for min del så fant jeg ut at man kunne bruke musa til det meste i opera bare ved å bevege den i forskjellige mønstre samtidig som man holder inne venste eller høyre knapp for mange år siden. De få gangene jeg bruker en pc med ie eller ff på så sitter jeg å holder inne venstre og høyre museknapp mens jeg trykker på den andre for å bla fram og tilbake i sidene. Men forsåvidt ville vel folk klaga om m$ hadde implementert enda mere ideer fra andre leverandører. For min del kunne de bare kjøpt opp ff eller opera så vi hadde fått en skikkelig browser  :p

6776931[/snapback]

 

Pass på så du ikke gjør deg avhening av mouse gestures, det er nemlig kjipt den dagen du sliter med "musesyken".

Prøv å ikke bruke musa for mye, bedre å forebygge med en gang i stedet for å måtte gå til fysioterapaut senere...

Lenke til kommentar

Ikke akkurat så veldig mange nye hurtigtaster. De eneste jeg ikke kunne fra før av var. CTRL+SHIFT+I, CTRL+SHIFT+J, CTRL+SHIFT+H

CTRL+DOWN

CTRL+0

 

Men det er fin de bruker omtrent akkurat de samme hurtigtastene i Opera, Firefox og IE. Det gjør det mye enklere å bruke IE, de få gangene jeg gjør det.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Men er det noen her som vet hvordan man får disablet den klikkelyden hver gang man gjør noe i IE7? (IE7rc1).

6779929[/snapback]

Det er sikkert umulig slik som visst du skulle ønske å fjerne andre windows komponenter :wee:

Å om du skulle klare det får du sikkert BSOD ^^

 

men til et mere sakelig tips.. slett lydfila (som sikkert ligger i mappa som IE 7 ble installert i) eller sjekk registeret

Lenke til kommentar
Pass på så du ikke gjør deg avhening av mouse gestures, det er nemlig kjipt den dagen du sliter med "musesyken".

Prøv å ikke bruke musa for mye, bedre å forebygge med en gang i stedet for å måtte gå til fysioterapaut senere...

6778087[/snapback]

Alle burde tvinges til å bruke tastaturet en hel dag til å komme seg rundt på PCen, slik at man lærer det, folk jobber det så sinnsykt mye tregere når de bare bruker musa

Så det er bra av microsoft å legge ut listen slik at man får med seg de man ikke kan fra før

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...