Gå til innhold

Utviklingsprosjekt fra A til Å: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bruker Subversion her på huset også, og etter overgangen kunne vi nok ikke overlevd uten det. Det har faktisk blitt så populært for undertegnende at jeg bruker det til alt i hverdagen min. Hjemmemappen min, dokumenter, personlige prosjekter etc.

 

Jeg ble litt overrasket over å se at Trac ikke var nevnt/anbefalt som issue tracking-software, siden det (etter min mening) er mye bedre enn eksempelvis Bugzilla bl.a pga Subversion-grensesnittet det tilbyr.

 

Men alt i alt, en interessant artikkel med mye god informasjon. Gleder meg til den neste! :)

Lenke til kommentar

Takk for en velskrevet artikkel om et interessant tema. Jeg studerer informatikk og synes det er spennende å se litt fra perspektivet til en som er ute i arbeidslivet. Artikkelen er også meget relevant i forhold til fagplanen min dette semesteret da jeg har to fag som tar for seg systemutviklingsprosjekter nå. Jeg skal anbefale artikkelen til alle i klassen ;)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger!

 

Bra du nevner Trac, apedoktor. Jeg vurderte faktisk å ta det med, men valgte å la være rett og slett fordi jeg ikke har fått testet det i praksis selv (i motsetning til de andre verktøyene jeg nevnte). Jeg følger derimot med det på en jevnlig basis, og ser det blir mer og mer populært. Det som gjør at det foreløpig er uinteressant for meg er at det enn så lenge ikke støtter å samkjøres med et eksternt Subversion-depot, som naturlig nok kan gjøre det vrient å ta i bruk i eksisterende infrastruktur. Men det er absolutt et verktøy verdt en nærmere titt, og er bare ut i fra enkle undersøkelser helt enig i at det ganske sikkert banker Bugzilla ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...