Gå til innhold

- Forteller ikke kundene sannheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner jo hvorfor Telenor og Netcom vil gjøre det.

Selv føler jeg at TV-reklamen til Talkmore er ganske på kanten i forhold til opplysningene de gir, selv om jeg vet det står med veldig liten skrift i en farge som ikke synes så godt på det siste skjermbildet.

 

Og jeg ser forøvrig heller ikke hvorfor man skal føle seg lurt hvis man har kjøpt en subsisidiert telefon, man vet jo hva man gjør, vet man ikke?

Lenke til kommentar
Han mener at Talkmore får det hele til å virke svært enkelt, som om det å fjerne operatørlåsen er uten konsekvenser.

Altså. Det å fjerne operatørlåsen er jo fritt for konsekvenser. Det er først når du skal ha et annet abonnement at du får trøbbel. Porter du nummeret, er det kontraktbrudd. Skaffer du et nytt nummer, må du fremdeles betale det gamle abonnementet ut bindingstida. Hvis folk går på dette og tror de slipper unda bindingstid, er de jo ganske kørka...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH
"– Skal du ta i bruk mobilen hos en annen operatør, må du flytte nummeret og da får jo vi meldingen."

-Og Telenor påstår Talkmore er villedende?! En jo ikke flytte/portere nummeret når man bytter operatør...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...