Gå til innhold

Test: BenQ-Siemens S88


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra kamera, spesielt støy på innendørsbilder minner mye om det en ser ved vanlige digitalkamera, ikke vertikale striper som på K750i ved litt dårlige lysforhold, eller nokia som bruker det elendige oppskrapingsfilteret sitt konsekvent.

 

Synd at telefonen falt igjennom på alt utenom design og kamera, hadde tenkt å anbefale den til søstra mi som snart skal ha seg ny mobil, men tror jeg skal foreslå en annen til henne.

Lenke til kommentar

daaaaamn. dette skulle liksom blie min nye telefon, etter jeg har hatt M75 i snart ett år nå. Jeg tenkte først på EF81, min vil egentlgi ikke ha flapptelefon, i tillegg til at menyene var trege. Så kommer denne "dritten" av en S88 :(

 

Hvorfor byttet de menyer, menyene til siemens har vært dritbra og ikke minst supre når det kommer til snarveier.

Om mobilen har bra kamera eller ikke er ikke viktig for min del, det er en mobil, er det ikke? Bruk et kamera hvis du vil ta bilder!

Lenke til kommentar

Hvorfor i det hele tatt bruke BenQ-Siemens navnet da? Med en gang noen hører Siemens får de jo frysninger av hvor dårlig det er. Da ville jeg heller droppa Siemens navnet hvis de ikke har noen relasjoner, annet enn at BenQ kjøpte opp Siemens for noen år siden :|

Lenke til kommentar

Stor tommel opp til den nye strukturen for karaktergiving. Vet ikke hva det er, men det er noe som bare funker med slike stjerner. De kunne kanskje vært hakket større...? Syns nesten de ble litt vanskelig å se. Også veldig smart å bruke terningkast som sluttkarakter, slik at det tydelig vises at det ikke er et gjennomsnitt av delkarakterene. Ser også at prisklassen endelig er med. Nei, hva kan jeg si. Nå ble jeg skikkelig gla... :thumbup:

 

Bortsett fra at en telefon jeg har fulgt med interesse viser seg å være så dårlig i virkeligheten... :(

Lenke til kommentar

Fint å høre at dere liker layouten! :)

 

Vi har jobbet en del med å forbedre utformingen på testene, slik at det ikke er så mye rom for forvirring ift testprosedyren og hvordan vi setter karakterer. Vi har jo merket oss at det i veldig stor grad er dette kritikken mot tester har gått på tidligere.

 

Vi har også begynt å oppgi firmware og prisklasse i tester, og skal fra nå av teste taletid på alle modeller vi har inne.

 

Er enig i at stjernene er veldig små, det kan hende vi blåser opp størrelsen på et senere tidspunkt!

Lenke til kommentar

Lil-H: det var ikke noe oppkjøp, men mer et samarbeid.

 

Tror nok de fleste tenker på Siemens som kvalitet, ikke bare på grunnlag av mobiler men også ting som kjøleskap, sykehusteknologi osv. Siemens er jo faktisk Europas største firma og har enormt bra rykte for sin kvalitet.

 

BenQ-Siemens heter det fordi de kan ikke selge 2 brand (ville blitt 'confusing' - sorry husker ikke norske ordet!), spesielt ikke til operatører osv.

 

Mobiler lagd av dem sammen får vi nok se tidlig i 2007.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...