Gå til innhold

Billig 3G-telefon for folk flest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den støtter IKKE radio, som det står nederst i artikkelen. Men det ser jo ut som en knallbra telefon, bortsett fra at skjermen ikke er like god som K750i, sier de. Er 2.5 timer taletid m 3G mye? Hva er standard taletid for 3G?

6454902[/snapback]

 

Det har du helt rett i. Artikkelen skal være rettet nå. Takk for at du passer på. :)

Lenke til kommentar
Den støtter IKKE radio, som det står nederst i artikkelen. Men det ser jo ut som en knallbra telefon, bortsett fra at skjermen ikke er like god som K750i, sier de. Er 2.5 timer taletid m 3G mye? Hva er standard taletid for 3G?

6454902[/snapback]

 

 

teknisk sett så er vel skjermen litt lavere oppløst i forhold til størrelse siden den er 0.1" større enn K750 sin med samme oppløsning, men jeg tror ikke jeg vil merke noe særlig til det akkurat.

 

eneste jeg savner på denne tlf er kameralys, for jeg bruker det faktisk en del som lommelykt :p

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Den støtter IKKE radio, som det står nederst i artikkelen. Men det ser jo ut som en knallbra telefon, bortsett fra at skjermen ikke er like god som K750i, sier de. Er 2.5 timer taletid m 3G mye? Hva er standard taletid for 3G?

6454902[/snapback]

 

Det har du helt rett i. Artikkelen skal være rettet nå. Takk for at du passer på. :)

6456302[/snapback]

Står fremdeles at den har radio.

 

Mp3-spiller og radio
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...