Gå til innhold

Razzia mot The Pirate Bay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettstedet, som tilbyr nedlasting av materiale som ofte er beskyttet av lov om opphavsrett, er velkjent blant de fleste, og er et av de største av sitt slag.

 

Dahl: er ikke dette litt feil ?

Trodde dere visste såpass.

 

Se hva jeg fant:

The TPB can receive compensation from the Swedish state in case that the upcoming legal processes show that TPB is indeed legal.

 

Artig!

Tenkt TPB virkelig får erstatning fra politiet ?

Hadde vært utrolig morro å lese isåfall.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg aldri har brukt den siden der. Dere så hva som stod på slutten?

På spørsmål fra Dagbladet.no om det vil bli aktuelt å straffeforfølge norske brukere av siden svarer Henrik Pontén, jurist i svenske Antipiratbyrån: - Det er det altfor tidlig å si noe om. Det kommer også an på hva politiet finner.

Uansett, det kan hende at brukerne blir tatt for å hente filer fra den siden, men hva er anndelen for å bli tatt? Under 1% kanskje. Alikevel så holder jeg meg unna den siden der.

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg aldri har brukt den siden der. Dere så hva som stod på slutten?
På spørsmål fra Dagbladet.no om det vil bli aktuelt å straffeforfølge norske brukere av siden svarer Henrik Pontén, jurist i svenske Antipiratbyrån: - Det er det altfor tidlig å si noe om. Det kommer også an på hva politiet finner.

Uansett, det kan hende at brukerne blir tatt for å hente filer fra den siden, men hva er anndelen for å bli tatt? Under 1% kanskje. Alikevel så holder jeg meg unna den siden der.

6216815[/snapback]

 

"Brukerne har ikke noe å frykte, da vi ikke logger noe data på våre servere, sier "Brokep" fra The Pirate Bay. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...