Gå til innhold

EU vil skattlegge SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes at dette er rimelig teit egentlig.. Hvorfor kan ikke vi i norge melde oss ut av EU (EØS), har jo nesten flere ulemper en fordeler... Jeg synes det er dårlig og starte med skatt på noe som er så utbredt så seint(håper dere forstod formuleringen).

 

EU vil jo også skattlegge e-post, hvordan vil de foresten gjennomføre dette? skal det gjelde bare EU/EØS land eller alle land=? synes dette er et absurd og desperat forsøk på og tjene penger, av EU.

Lenke til kommentar

helt enig! dette er bare teit. og innføre skatt på sms som ALLE bruker vil føre til masse klaging...osv ja og det med e-post åssen skal de klare det? og alt er sikkert bare for og tjene penger slik at sjefan kan få seg en bedre ferie på et bedre hotell! det er min mening ivertfall

Lenke til kommentar

De sender aldri faktura for ting som er billigere enn SELVE utsendelse av fakturaen.

 

Alternativ er VISA/kredittkort... men det er ikke alle som har så det kan jo ikke fungere.

Kjøpe kontantkort for mail i butikken blir bare patetisk...

 

De har muligheter da, men alle får meg til å grine og kaste opp av den idiotismen hvis dette blir innført.

Lenke til kommentar
Den franske politikeren ser ikke ut til å mene at den ekstra skatten, som skal være omtrent 12 øre per sendte melding, vil ha noe å si for mobilbrukerne i EU-landene.
For noe tull. EU holder jo på å fjerne rooming, og neste steg er å fjerne oppkoblingsavgiften, ikke innføre skatt på SMS. Godt det bare er en politikker som står bak forslaget. :!:

 

Hvorfor kan ikke vi i norge melde oss ut av EU (EØS), har jo nesten flere ulemper en fordeler...

6200432[/snapback]

Ja, hvorfor melder ikke Norge seg ut av EØS? EU er jo bare Norges viktigste handelspartner og en av verdens største økonomier...

 

Husk dette er én EU-politikker, og ikke EU-systemets mening. ;)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...