Gå til innhold

Skyteaction i Shadowrun (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg fikk svært lite Shadowrun-følelse av å se den trailern. Skjønte nesten ikke hva slags vesner de skulle forestille. Og kampen mellom de som ville kontrollere magien og de som skulle beskytte den? Har aldri fokusert på noe sånt da vi spilte Shadowrun. Ikke nødvendigvis at det vi gjore skulle være fasiten, men det var ikke akkurat naturkreftene som var fokuset i rollespillet, ihvertfall hvis man bare ser på grunnsettet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Må jo si jeg er spent på å se hva de får ut av Shadowrun universet da. Kan vel innrømme at det ble litt D&D stil over vår Shadowrun innimellom. Når valget står mellom en stor gun eller fireball er valget såre enkelt for meg :-)

 

Ellers synes jeg traileren gav meg mye, spesielt musikken var engasjerende - og løftet om en Elemental/Spirit så interessant ut!

Lenke til kommentar
Må jo si jeg er spent på å se hva de får ut av Shadowrun universet da. Kan vel innrømme at det ble litt D&D stil over vår Shadowrun innimellom. Når valget står mellom en stor gun eller fireball er valget såre enkelt for meg :-)

8757119[/snapback]

Hvis du er en gammel Shadowrun-spiller som meg, så tror jeg nok du blir skuffet. Dette er utelukkende et deathmatch-spill, kun multiplayer. Ja, altså, man kan spille alene enten tutorials eller mot bot'er, men det er ingen story, ikke noe megacorps, ikke noe hacking eller kjøretøyer. Nada. De tapper ikke ut en brøkdel engang av potensialet denne settingen har... :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...